Cena od | 3 047 990 Kč |
Paliva | diesel benzín mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 210 kW - 385 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 0.6 - 10 l/100km |
Akcelerace | 4.4 - 6.4 s |
Benzínový motor o objemu 5998ccm a výkonu 626 koní přenáší sílu tohoto sedanu na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 325km/h. Pro srovnání, benzínový motor S 580 4MATIC L Mercedesu S Long o objemu 3982ccm generuje 516 koní a na stovku zrychlí za 4.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 14.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto sedan od stát 5.15 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 154 350,00 Kč. Výše zmiňovaný Mercedes-Benz S Long je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 10.0l, což v praxi znamená náklady 3.5 Kč na 1km a 105 000,00Kč na 30 tisíc km.
Bentley Flying Spur měří 1.49 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 5.3 metru na délku. Rozvor činí 3.07 metru. Do kufru se vejde 475 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Mercedesu jsou hodnoty následující: 1.5 metru na výšku, 1.95 metru na šířku a 5.29 metru na délku, rozvor činí 3.22m. Objem kufru je 535 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Bentley má pohotovostní hmotnost 2.48 tuny, Mercedes-Benz o 360kg méně, váží tedy 2.12 tuny.
Název | W12 S |
Palivo | benzín |
Počet válců | 12 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 820 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 6 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 467 kW |
Maximální rychlost | 325 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.5 s |
Nejnižší výbava |
Série | Flying Spur (II) |
Začátek výroby | 04/2013 |
Začátek výroby modelu | 10/2016 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1488mm |
Šířka | mm |
Délka | 5299mm |
Rozvor | 3066 mm |
Objem kufru | 475 / 0 l |
Hmotnost | 2475 / 2972 Kg |
Poloměr otáčení | 12.1 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 14.7 l/100km |
Ve městě | 22.2 l/100km |
Mimo město | 9.99 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 90 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 335 g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vzduch |
Zadní odpružení | Vzduch |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 5 647 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 - 6 l |
Max. rychlost | 295 - 325 km/h |
Spotřeba | 10.9 - 14.7 l |
Zrychlení | 4.5 - 5.2 s |
Výkon | 373 kW - 467 kW |
Cena | 4 963 000 Kč - 5 647 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 295 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 373 kW |
Točivý moment | 660 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 10.9 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 254 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 4 963 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 306 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 388 kW |
Točivý moment | 680 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 10.9 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 254 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 4 963 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6 l |
Max. rychlost | 320 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 460 kW |
Točivý moment | 800 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 14.7 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 343 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 179 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6 l |
Max. rychlost | 325 km/h |
Zrychlení | 4.5 s |
Výkon | 467 kW |
Točivý moment | 820 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 14.7 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 335 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 647 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto sedanu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii sedan za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Bentley lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Flying Spur oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Bentley Flying Spur s motorem W12 S na 7 945 Kč ročně, což je na poměry sedanů o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 467kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (14.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 154 350 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Flying Spur v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba