Cena od | 7 364 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 420 kW - 450 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 14.3 - 14.6 l/100km |
Akcelerace | 4.8 - 4.9 s |
Benzínový motor o objemu 6752ccm a výkonu 506 koní přenáší sílu tohoto sedanu na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 5.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 296km/h. Pro srovnání, benzínový motor 6.6 V12 Ghost o objemu 6592ccm generuje 563 koní a na stovku zrychlí za 4.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 15.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto sedan od stát 5.25 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 157 500,00 Kč. Výše zmiňovaný Rolls-Royce Ghost je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 14.3l, což v praxi znamená náklady 5.01 Kč na 1km a 150 150,00Kč na 30 tisíc km.
Bentley Mulsanne měří 1.54 metru na výšku, 1.93 metru na šířku a 5.83 metru na délku. Rozvor činí 3.52 metru. Do kufru se vejde 446 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.55 metru na výšku, 1.95 metru na šířku a 5.4 metru na délku, rozvor činí 3.3m. Objem kufru je 490 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Bentley má pohotovostní hmotnost 2.73 tuny, Rolls-Royce o 295kg méně, váží tedy 2.44 tuny.
Název | Extended Wheelbase |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4000 RPM |
Točivý moment | 1020 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 6.8 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 377 kW |
Maximální rychlost | 296 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.5 s |
Nejnižší výbava |
Série | Mulsanne |
Začátek výroby | 07/2010 |
Začátek výroby modelu | 07/2010 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1541mm |
Šířka | mm |
Délka | 5825mm |
Rozvor | 3516 mm |
Objem kufru | 446 / 0 l |
Hmotnost | 2730 / 3200 Kg |
Poloměr otáčení | 12.6 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 15 l/100km |
Ve městě | 23.4 l/100km |
Mimo město | 9.99 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 96 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 344 g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Aktivace výstražných světel |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 9 322 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Objem | 6.8 - 6.8 l |
Max. rychlost | 296 - 305 km/h |
Spotřeba | 15 - 15 l |
Zrychlení | 4.9 - 5.5 s |
Výkon | 377 kW - 395 kW |
Cena | 7 884 000 Kč - 9 322 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 6.8 l |
Max. rychlost | 296 km/h |
Zrychlení | 5.3 s |
Výkon | 377 kW |
Točivý moment | 1020 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 15 l |
Velikost nádrže | 96 l |
CO2 | 342 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 7 884 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 6.8 l |
Max. rychlost | 305 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 395 kW |
Točivý moment | 1100 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 15 l |
Velikost nádrže | 96 l |
CO2 | 342 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 8 592 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 6.8 l |
Max. rychlost | 296 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 377 kW |
Točivý moment | 1020 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 15 l |
Velikost nádrže | 96 l |
CO2 | 344 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 9 322 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto sedanu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii sedan za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Bentley lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Mulsanne oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Bentley Mulsanne s motorem Extended Wheelbase na 7 945 Kč ročně, což je na poměry sedanů o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 377kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (15.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 157 500 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Mulsanne v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba