Cena od | 535 000 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 75 kW - 96 kW |
Maximální rychlost | 174 - 185 Km/h |
Spotřeba | 4.1 - 5.1 l/100km |
Akcelerace | 11.5 - 13.8 s |
Benzínový motor o objemu 999ccm a výkonu 109 koní přenáší sílu tohoto MPVčka na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 11.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, benzínový motor 1.2 PureTech Citroënu BERLINGO o objemu 1199ccm generuje 109 koní a na stovku zrychlí za 13.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 175km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.6 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto MPV od Dacie stát 1.96 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 58 800,00 Kč. Výše zmiňovaný CITROËN BERLINGO je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.1l, což v praxi znamená náklady 1.79 Kč na 1km a 53 550,00Kč na 30 tisíc km.
Dacia Jogger měří 1.63 metru na výšku, 1.78 metru na šířku a 4.55 metru na délku. Rozvor činí 2.9 metru. Do kufru se vejde 160 litrů nákladu, resp. 1807 litrů při sklopených sedačkách. U Citroënu jsou hodnoty následující: 1.84 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.4 metru na délku, rozvor činí 2.79m. Objem kufru je 775 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 2126 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Dacia má pohotovostní hmotnost 1.28 tuny, CITROËN o 151kg více, váží tedy 1.43 tuny.
Název | TCe 110 7 míst |
Palivo | benzín |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 200 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2900 RPM |
Objem motoru | 1 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 81 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 11.2 s |
Nejnižší výbava | Expression |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1632mm |
Šířka | 1784mm |
Délka | 4547mm |
Rozvor | 2897 mm |
Objem kufru | 160 / 1807 l |
Hmotnost | 1280 / 1862 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.6 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 50 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | mpv |
Počet míst | 7 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 640 kg |
Brzděný | 1200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 498 000 Kč |
Minimální výbava | Expression |
Palivo | benzín LPG |
Převodovka | m |
Pohon | FWD |
Objem | 1 - 1 l |
Max. rychlost | 175 - 180 km/h |
Spotřeba | 5.6 - 6 l |
Zrychlení | 10.5 - 13 s |
Výkon | 74 kW - 81 kW |
Cena | 417 500 Kč - 498 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 10.5 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Expression |
Cena | od 475 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 11.2 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Expression |
Cena | od 498 000 Kč |
Palivo | LPG |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 12.3 s |
Výkon | 74 kW |
Točivý moment | 170 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Essential |
Cena | od 417 500 Kč |
Palivo | LPG |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 13 s |
Výkon | 74 kW |
Točivý moment | 170 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Essential |
Cena | od 440 500 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto MPVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii MPV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Dacia lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Jogger oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Dacia Jogger s motorem TCe 110 na 10 176 Kč ročně, což je na poměry MPVček o 7 969 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 81kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.6l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 58 800 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Jogger v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba