Cena od | 849 990 Kč |
Paliva | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 100 kW - 150 kW |
Maximální rychlost | 155 - 167 Km/h |
Spotřeba | - - - l/100km |
Akcelerace | 7.9 - 9.9 s |
Elektrický motor o objemu 0ccm a výkonu 134 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 9.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 150km/h. Pro srovnání, elektrický motor ECO 39,2 kWh Hyundaie Kona Electric o objemu 0ccm generuje 134 koní a na stovku zrychlí za 9.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 155km/h.
DS 3 Crossback měří 1.54 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.12 metru na délku. Rozvor činí 2.56 metru. Do kufru se vejde 350 litrů nákladu, resp. 1050 litrů při sklopených sedačkách. U Hyundaie jsou hodnoty následující: 1.57 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.21 metru na délku, rozvor činí 2.6m. Objem kufru je 332 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1114 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. DS má pohotovostní hmotnost 1.6 tuny, Hyundai o 10kg více, váží tedy 1.61 tuny.
Název | E-Tense 136k |
Palivo | elektřina |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | 260 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | - l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 100 kW |
Maximální rychlost | 150 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 9.1 s |
Nejnižší výbava | BASTILLE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1537mm |
Šířka | 1791mm |
Délka | 4118mm |
Rozvor | 2558 mm |
Objem kufru | 350 / 1050 l |
Hmotnost | 1600 / 1976 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | - l |
Emisní norma | x |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 075 000 Kč |
Minimální výbava | BASTILLE |
Palivo | diesel elektřina benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 - 1.5 l |
Max. rychlost | 150 - 208 km/h |
Spotřeba | 3.8 - 5.1 l |
Zrychlení | 8.2 - 10.9 s |
Výkon | 75 kW - 115 kW |
Cena | 640 000 Kč - 1 075 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Zrychlení | 10.9 s |
Výkon | 75 kW |
Točivý moment | 205 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 44 l |
CO2 | 107 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | PERFORMANCE LINE |
Cena | od 640 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 196 km/h |
Zrychlení | 9.2 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 230 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 44 l |
CO2 | 111 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | PERFORMANCE LINE |
Cena | od 730 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 208 km/h |
Zrychlení | 8.2 s |
Výkon | 115 kW |
Točivý moment | 240 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 44 l |
CO2 | 115 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | PERFORMANCE LINE+ |
Cena | od 855 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 194 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 3.8 l |
Velikost nádrže | 41 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | PERFORMANCE LINE |
Cena | od 700 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 195 km/h |
Zrychlení | 9.9 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 3.8 l |
Velikost nádrže | 41 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | BASTILLE |
Cena | od 780 000 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 150 km/h |
Zrychlení | 9.1 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | BASTILLE |
Cena | od 1 075 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz DS lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu 3 Crossback oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz DS 3 Crossback s motorem E-Tense na 17 111 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 034 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Elektrický s výkonem 100kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách 3 Crossback v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba