Cena od | 404 980 Kč |
Paliva | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 62 kW - 88 kW |
Maximální rychlost | 165 - 185 Km/h |
Spotřeba | 4.7 - 5.6 l/100km |
Akcelerace | 10.4 - 13.5 s |
motor o objemu 998ccm a výkonu 118 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 185km/h. Pro srovnání, motor 1.0 T-GDI Kii Stonic o objemu 998ccm generuje 118 koní a na stovku zrychlí za 10.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 185km/h.
Hyundai Bayon měří 1.5 metru na výšku, 1.78 metru na šířku a 4.18 metru na délku. Rozvor činí 2.58 metru. Do kufru se vejde 334 litrů nákladu, resp. 1128 litrů při sklopených sedačkách. U Kii jsou hodnoty následující: 1.51 metru na výšku, 1.76 metru na šířku a 4.14 metru na délku, rozvor činí 2.58m. Objem kufru je 352 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1155 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Hyundai má pohotovostní hmotnost 1.15 tuny, Kia o 80kg více, váží tedy 1.23 tuny.
Název | 1.0 T-GDI MHEV 88kW |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 200 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 1 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 88 kW |
Maximální rychlost | 185 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 10.4 s |
Nejnižší výbava | Smart |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1500mm |
Šířka | 1775mm |
Délka | 4180mm |
Rozvor | 2580 mm |
Objem kufru | 334 / 1128 l |
Hmotnost | 1145 / 1680 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 40 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 450 kg |
Brzděný | 1110 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 589 990 Kč |
Minimální výbava | Smart |
Palivo | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1 - 1.2 l |
Max. rychlost | 165 - 185 km/h |
Spotřeba | 5.2 - 5.2 l |
Zrychlení | 10.4 - 13.5 s |
Výkon | 62 kW - 88 kW |
Cena | 419 990 Kč - 589 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 165 km/h |
Zrychlení | 13.5 s |
Výkon | 62 kW |
Točivý moment | 118 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 419 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 183 km/h |
Zrychlení | 10.7 s |
Výkon | 74 kW |
Točivý moment | 172 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 449 990 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 11.7 s |
Výkon | 74 kW |
Točivý moment | 172 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 106 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort Club |
Cena | od 489 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 183 km/h |
Zrychlení | 10.7 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 172 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Smart |
Cena | od 549 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Zrychlení | 10.4 s |
Výkon | 88 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Smart |
Cena | od 589 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 523 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Hyundai lze tedy o 935 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Bayon oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Hyundai Bayon s motorem 1,0 T-GDI na 12 338 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 5 807 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 88kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Bayon v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba