Cena od | 1 110 200 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 90 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 213 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.4 - 8.1 l/100km |
Akcelerace | 4.6 - 8.8 s |
Německá automobilka Mercedes-Benz nabízí celkem 62 modelů, namátkově třeba CLA Shooting Brake, CLA Shooting Brake AMG, E kombi, E kombi All-Terrain nebo E kombi AMG. C kombi patří s délkou 4.751 metru k těm větším, šířka je pak 2.033m, výška 1.454 m. Hodnoty průměrného kombíku jsou pak 4.77m na délku, 2.02m na šířku a 1.47m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “combi”, tedy aut kde karoserie vede v jedné linii nad zavazadlový prostor, kde pak jde ostře dolů. Díky tomu disponuje opravdu velkým zavazadlovým prostorem. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších kombíků, jako jsou BMW Řada 3 Touring, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake AMG, Audi A4 Avant, Audi A4 Allroad, Mercedes-Benz C kombi All-Terrain, Mercedes-Benz CLA Shooting Brake, Škoda Superb Combi Scout, Subaru Outback, Škoda Octavia Combi RS, Volkswagen Arteon Shooting Brake, Volkswagen Passat Alltrack, CUPRA Leon ST VZ, Ford Focus Kombi ST, Volkswagen Golf Variant R, Škoda Superb Combi, Mazda 6 WAGON, Volkswagen Passat Variant, CITROËN C5 X, KIA ProCeed GT, CUPRA Leon ST, KIA ProCeed, Volkswagen Golf Variant nebo Renault Mégane Grandtour.
C kombi se vyrábí v deseti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější C 300 d a nejslabší C 200 d je rozdíl celkových 75kW (101 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 0.7l/100km. Pokud máte rádi vůni benzínu, z nabízených motorizací budete mít radost - je jich totiž více než naftových. Ke koupi jsou ve výkonech 188, 221 nebo 275 koní. Nejostřejší z nich (C 300) dosahuje maximální rychlosti 250km/h a na stovku se dostane na 6.0 sekundy.
Dostupná je verze s devítistupňovou automatickou převodovkou C 180 ve spojení s výbavou Advantage.Vůz Mercedes-Benz C kombi lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi C 200 4MATIC a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -65 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 23816Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 251630 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Mercedes-Benz C kombi pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Mercedes Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U kombíku by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Mercedes-Benz C kombi disponuje objemem 490 litrů, resp. 1510 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: SEAT Tarraco (760 litrů), Volkswagen Touran (743 litrů), CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Renault Koleos (579 litrů) nebo Mercedes-Benz GLB (570 litrů)
Palivo | dieselbenzínplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 135 kW - 210 kW |
Maximální rychlost | 226 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.8 - 8.8 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1454mm |
Šířka | 1820mm |
Délka | 4751mm |
Rozvor | 2865 mm |
Objem kufru | 490 / 1510 l |
Hmotnost | 1690 - 2120/ 2315 - 2655 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 0.6 - 7.2l/100km |
Ve městě | 5.8 - 10.1 l/100km |
Mimo město | 3.6 - 5.5 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 177 330 Kč - 1 593 570 Kč |
Minimální výbava | Advantage |
Brzděný | 1800 - 1800 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 1 137 400 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 227 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 177 330 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 165 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 251 140 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 237 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 165 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 316 480 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 205 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 449 580 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.2 s |
Výkon | 205 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5800 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 514 920 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 226 km/h |
Zrychlení | 7.8 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 253 560 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 242 km/h |
Zrychlení | 7.4 s |
Výkon | 162 kW |
Točivý moment | 440 Nm |
Maximální otáčky | 3600 RPM |
Spotřeba | 5 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 333 420 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 237 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 162 kW |
Točivý moment | 440 Nm |
Maximální otáčky | 3600 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 398 760 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 4200 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Advantage |
Cena | od 1 540 330 Kč |
Na začátku jsme měli celkem nenápadný Mercedes-Benz C obdařený hlavně exteriérovým paketem AMG, na konci máme možná jednu z nejlepších verzí, kterou si můžete pořídit, pokud vyloženě netoužíte po turbodieselu a výkon vám není cizí. Kdekdo jej může považovat pouze za „bratrance“ všech plnotučných vozů AMG, avšak právě fakt, že nejde o vyloženě ultimativní stroj, mi připadá velice atraktivní. A že má menší výkon než dvoulitrový čtyřválec pod kapotou vrcholného „áčka“? To je mi celkem jedno.auto.cz
C43 kombi je plnotučné AMG a konečně opravdu sportovní produkt této divize, který si užijete na jakékoli okresce. Díky lehčímu šestiválci je agilní, absurdně rychlé a nečekaně zábavné!autojournal.cz
Negativa? Vyniknou z důvodu, jak moc auto je dobré. Jde o ideální mix komfortu a zatažení do děje, téměř vše funguje dokonale, jízda s ním je téměř vždy bezchybná.autoweb.cz
Pokud vám nevoní nafta, ale zároveň se bojíte vysokého účtu za palivo s klasickým zážehovým motorem, mohlo by být plug-in hybridní céčko tím pravým ořechovým. Když ho před cestou do práce strčíte do nabíječky, můžete jet prakticky zadarmo a díky přítomnosti spalovacího motoru se na rozdíl od elektromobilu nemusíte vzdát dovolené u Jadranu.autoweb.cz