Cena od | 1 248 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 202 kW - 333 kW |
Maximální rychlost | 240 - 250 Km/h |
Spotřeba | 8.1 - 12.5 l/100km |
Akcelerace | 4.6 - 6.1 s |
Benzínový motor o objemu 1498ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto kabrioletu na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 9.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 205km/h. Pro srovnání, benzínový motor 2.0 Turbo Camaro Cabriolet o objemu 1998ccm generuje 271 koní a na stovku zrychlí za 6.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 240km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.6 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto cabrio od Volkswagenu stát 1.96 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 58 800,00 Kč. Výše zmiňovaný Chevrolet Camaro Cabriolet je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 8.1l, což v praxi znamená náklady 2.84 Kč na 1km a 85 050,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen T-Roc Cabriolet měří 1.53 metru na výšku, 1.81 metru na šířku a 4.27 metru na délku. Rozvor činí 2.63 metru. Do kufru se vejde 284 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.34 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.78 metru na délku, rozvor činí 2.81m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.53 tuny, Chevrolet o 130kg více, váží tedy 1.66 tuny.
Název | 1.5 TSI 110kW |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 250 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 205 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 9.6 s |
Nejnižší výbava | Style |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1527mm |
Šířka | 1811mm |
Délka | 4271mm |
Rozvor | 2630 mm |
Objem kufru | 284 / 0 l |
Hmotnost | 1529 / 1900 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.6 l/100km |
Ve městě | 6.4 l/100km |
Mimo město | 5.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 50 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | cabrio |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 838 900 Kč |
Minimální výbava | Style |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 - 1.5 l |
Max. rychlost | 205 - 205 km/h |
Spotřeba | 5.6 - 5.7 l |
Zrychlení | 9.6 - 9.6 s |
Výkon | 110 kW - 110 kW |
Cena | 838 900 Kč - 905 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 838 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 205 km/h |
Zrychlení | 9.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 50 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Style |
Cena | od 905 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kabrioletu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii cabrio za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu T-Roc Cabriolet oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen T-Roc Cabriolet s motorem T-Roc Cabriolet 1.5 TSI OPF ACT na 10 176 Kč ročně, což je na poměry kabrioletů o 7 969 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.6l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 58 800 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách T-Roc Cabriolet v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba