Cena od | 1 328 600 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 265 kW |
Maximální rychlost | 198 - 250 Km/h |
Spotřeba | 2 - 8.8 l/100km |
Akcelerace | 4.9 - 9.4 s |
Z klasicky linií Audi zaujme především větší maska chladiče a celkově lehce agresivnější vzhled. Světlomety můžete mít buď s diodami LED nebo s technologií Matrix LED s vysokým rozlišením a funkcí dynamických ukazatelů směru. Designově se Q5 podobá svému předchůdci. Audi nabízí nový model Q5 se 14 barvami karoserie.
Vnější rozměry Q5 jsou na délku 4663mm, na šířku 1893mm, rozvor náprav je 2819mm a výška 1659mm. Vnitřní rozměry jsou 148cm na délku a šířka vpředu 137-157cm (min-max), šířka v druhé řadě je 137-154cm. Výška v druhé řadě je 93cm.
Dle hodnocení Euro NCAP je bezpečnost pro dospělé 93% a bezpečnost pro dítě v druhé řadě 86%. Což dohromady dává Audi Q5 celkem 5/5 hvězdiček.
Celý interiér nové Q5 působí opravdu luxusním a hlavně minimalistickým dojmem, což se mi u nových modelů Audi opravdu líbí. Celkově je Q5 uvnitř koncipována jako A4, nemohu k tomu ale opravdu nic namítat, protože interiéry v Bavorském Ingolstadtu dělat opravdu umí. Zpracování a použité materiály jsou opravdu na vysoké úrovni.
Velikost interiéru se zdá poněkud menší než v předešlé radě, ve skutečnosti je ale o dost větší. Pro čtyři cestující není problém ve voze vydržet i na dlouhé cesty. Pro pátou osobu uprostřed na zadních sedadlech už to ovšem tak příjemné nebude, ale to ostatně není ve většině prodávaných vozů. Ve voze najdete množství držáků a všemožných přihrádek, které také mnohem zvyšují komfort při cestování.
Interiéru dominuje 7 za příplatek 8,3 palcový displej s rozhraním infotainment systému MMI touch, který je opravdu vkusně zakomponován, ne jako například v konkurenčním mercedesu GLC, který vypadá, jako kdyby jej do vozu zakomponoval nějaký nezkušený tuner. Za příplatek můžete mít i Audi Virtual Cockpit s plně digitálním zobrazením přístrojů. Řidičovo pohodlí také doplňuje nový head-up displej se základními jízdními údaji jako je ukazatel rychlostních limitů, aktuální rychlosti a mnoho dalších. Q5 přichází také se špičkovými asistenčními systémy, které lze rozdělit do tři kategorií - Tour, City a Parking. Kompletní výbava v podobě všech aktuálně dostupných bezpečnostních systému je samozřejmostí.
Audi Virtual Cockpit displej o velikosti 12,3 palců je vybaven například živým hlášením o dopravních informacích, ukazatelem rychlostních limitů rychlosti, kominikace apod. Jednou z nejlepších funkcí Virtual Cockpit je luxusní 3D grafika map s navigací od společnosti Google Earth s funkcí Google Street View, díky níž si můžete prohlédnout cíl cesty ještě dřív než tam dojedete, a spoustou dalších vychytávek které si můžete měnit dle libosti.
Systém MMI touch funguje podobně jako v Audi A8, s tím rozdílem že v Q5 nově rozumí i klasickým „smartphone“ gestům jako například zoomování pomocí dvou prstů. Vůz si též můžete vybavit systémem Wi-Fi až pro osm zařízení.
Na přání můžete mít i dinamické osvětlení interiéru Ambiente. Osvětlené jsou dokonce i dekorační ličty na palubní desce, můžete si nastavit osvětlení v mnoha barvách. za příplatek můžete mít dokonce i soundsystém Bang and Olufsen s celkem 19 reproduktory.
Pokud máte rodinu a často vozíte děti nebo potřebujete naložit opravdu hodně věcí, tak se vám hodí i příplatková výbava v podobě posuvných zadních sedadel. Objem zavazadlového prostotu díky nim činí 550 až 610 litrů, po sklopení sedadel dokonce 1550 litrů. Pro pohodlné nakládání a vykládání nákladu můžete vůz vybavit i tlačítkem které sníží karoserii o celých 55mm.
Vůz se prodává v několika verzích, na kterých je poté závislá nabídka motorů nebo některých příplatkových výbav. Základem je Q5, dále můžete mít luxusně vybavený Q5 design, nebo sportovně laděný Q5 sport. Poslední možností je verze s největším motorem Audi SQ5. Verze paketů interiéru jsou Design selection a S-line.
Pod kapotou Q5 můžete mít celkem šest variant agregátů které závisí především na výběru verze vozu. Můžete dostat buď trojici vznětových dvoulitrových agregátů s výkonem 150, 163 a 190 koní, jeden třílitr TDI s výkonem 286 koní, dvoulitrový zážehový agregát TFSI se 252 koni, nebo vrcholnou verzi 3.0 TFSI s výkonem 354 koní která se dodává pouze pro verzi SQ5. Udávaná kombinovaná spotřeba je u nejslabšího dieselu 4.5l, u agregátů s výkonem 163 a 190 koní je spotřeba shodně 4,9l, a u třílitrového TDI je spotřeba 6,2l, u dvoulitrového benzínu 6,8l a u vrcholné verze 3.0 TFSI 8,3l.
Převodovka je buď 6 st. manuál u nejslabšího dieselu, nebo 7 st. automat S-tronic u všech ostatních agregátů s výjimkou třílitrového TDI který je k dispozici s 8 st. Tiptronic. Všechny verze, kromě nejslabšího dieselu a nejsilnějšího benzínu jsou dodávány výhradně s pohonem všech kol quattro. Díky systému quattro vůz používá výhradně pohon předních kol (kvůli úspoře paliva) a pohon zadních kol se automaticky zapne, vždy když je za potřebí vyšší trakce.
K dispozici je i Adaptivní pneumatické odpružení, díky němuž máte k dispozici na výběr celkem 7 jízdních režimů, které můžete volit pomocí Audi drive select. Dále si můžete měnit i nastavení světlé výšky vozu. Za příplatek můžete vůz vybavit sportovním diferenciálem díky němuž se z Q5 stane na svou kategorii docela slušné sportovní auto.
Palivo | dieselmild-hybridplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 120 kW - 270 kW |
Maximální rychlost | 213 - 240 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.3 - 9 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Mittelklasse (z.B. 3er-Reihe) |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1662mm |
Šířka | 1893mm |
Délka | 4682mm |
Rozvor | 2819 mm |
Objem kufru | 520 / 1520 l |
Hmotnost | 1810 - 2150/ 2420 - 2660 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.8 - 7.3l/100km |
Ve městě | 5.5 - 9.1 l/100km |
Mimo město | 4.3 - 6.3 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 343 900 Kč - 1 915 900 Kč |
Minimální výbava | Q5 |
Brzděný | 2000 - 2400 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 1 956 900 Kč |
Paliva | mild-hybrid |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 213 km/h |
Zrychlení | 9 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 3250 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 65 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q5 |
Cena | od 1 343 900 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 223 km/h |
Zrychlení | 7.3 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4475 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q5 |
Cena | od 1 382 900 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 222 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3800 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 65 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q5 |
Cena | od 1 399 900 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 6.1 s |
Výkon | 195 kW |
Točivý moment | 370 Nm |
Maximální otáčky | 5250 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q5 |
Cena | od 1 533 900 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 620 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Q5 |
Cena | od 1 630 900 Kč |
Kolik doopravdy stojí Audi Q5? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu