Cena od | 1 011 000 Kč |
Paliva | diesel benzín hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 125 kW - 298 kW |
Maximální rychlost | 230 - 250 Km/h |
Spotřeba | 4.3 - 9.1 l/100km |
Akcelerace | 5.1 - 8.9 s |
Německá automobilka BMW nabízí celkem 42 modelů, namátkově třeba Řada 5, Řada 5 M, Řada 3 M, Řada 3 nebo Řada 7. Řada 3 patří s délkou 4.713 metru k těm větším, šířka je pak 2.068m, výška 1.44 m. Hodnoty průměrného sedanu jsou pak 4.95m na délku, 2.03m na šířku a 1.46m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “sedan”, tedy aut kde je oddělen zavazadelník od prostoru pro cestující. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších sedanů, jako jsou Infiniti Q50, Mercedes-Benz C sedan, Audi A4 Limuzína, Alfa Romeo Giulia, Jaguar XE, Volkswagen Passat nebo Renault Mégane Grandcoupé.
Řada 3 se vyrábí v šestnácti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější M340i xDrive (AT) a nejslabší 316d (AT) je rozdíl celkových 185kW (248 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 2.9l/100km. Pokud máte rádi vůni benzínu, z nabízených motorizací budete mít radost - je jich totiž více než naftových. Ke koupi jsou ve výkonech 154, 181 nebo 241 koní. Nejostřejší z nich (330i (AT)) dosahuje maximální rychlosti 250km/h a na stovku se dostane na 5.9 sekundy.
Dostupná je verze s osmistupňovou automatickou převodovkou 318d (AT) ve spojení s výbavou SÉRIOVÉ PROVEDENÍ.Vůz BMW Řada 3 lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 320i xDrive (AT) a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -66 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 21537Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 227520 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu BMW Řada 3 pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing BMW Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
Vůz BMW Řada 3 se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 65. místě se známkou 3, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 5.1 %.
Palivo | dieselbenzínmild-hybridplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 90 kW - 275 kW |
Maximální rychlost | 218 - 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.4 - 8.6 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1440mm |
Šířka | 1827mm |
Délka | 4713mm |
Rozvor | 2851 mm |
Objem kufru | 480 / - l |
Hmotnost | 1575 - 1900/ 2055 - 2345 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.3 - 7.8l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 146 g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 064 700 Kč - 1 792 700 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Brzděný | 1300 - 1800 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Cena od | 1 110 200 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 223 km/h |
Zrychlení | 8.6 s |
Výkon | 115 kW |
Točivý moment | 250 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 146 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 064 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 235 km/h |
Zrychlení | 7.4 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 146 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 190 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.7 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 154 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 257 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 149 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 319 500 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 180 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4500 RPM |
Spotřeba | 7 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 159 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 385 800 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 90 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 114 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 218 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 166 100 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 235 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 128 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 261 000 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 228 km/h |
Zrychlení | 7.2 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 40 l |
CO2 | 136 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 327 300 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.3 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 136 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 426 100 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 492 400 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 154 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 779 700 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 275 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | 177 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 792 700 Kč |
Objektivním pohledem je BMW 330i velmi dobré auto. Vypadá atraktivně (v téhle bledě modré trochu jako em-trojka), uvnitř je kvalitní, útulné i prostorné zároveň a jako bonus se řídí nenapodobitelným způsobem, přitom zůstává relativně pohodlné. Motor má sílu i střídmý apetit a převodovka je jedním slovem geniální.autoweb.cz
Je BMW 330e tím autem, které konečně ukáže budoucnost a vstoupí do historie? Určitě není, jelikož pořád má typické dětské nemoci a nevýhody plug-in hybridů - vyšší hmotnost, jelikož s sebou táhnete sadu akumulátorů, se kterými se však stejně nijak daleko nedostanete. Jako auto, se kterým každý den jezdíte "zadarmo" do práce a o víkendu můžete bez omezení vyrazit na druhý konec Evropy bez starostí o dobíjení, funguje dobře, jenže není o nic revolučnější než třeba konkurenční Mercedes-Benz C 350e, který navíc dostanete i jako kombík.autoweb.cz
Jedná se o automobil, který je ve všech ohledech rychlejší než ikonická M3 E46. Jedná se o vůz, který je ztělesněním toho nejzábavnějšího civilního sedanu dneška. A jedná se o BMW, které v sobě nese odkaz všech atmosférických dědečků, jež motoristická veřejnost v současnosti tolik oplakává. Pokud na to tedy máte, neváhejte ani minutu! K mání je totiž jeden z nejlepších sedanů dneška, za jehož provoz navíc nebudete hradit horentní sumy. Díky, že jsi tu s námi!autanet.cz