Cena od | 1 528 900 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 120 kW - 270 kW |
Maximální rychlost | 219 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.5 - 7.6 l/100km |
Akcelerace | 5.3 - 9.5 s |
motor o objemu 1998ccm a výkonu 288 koní přenáší sílu tohoto kombíku na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 225km/h. Pro srovnání, motor 50 TFSI e quattro Audi A6 Avant o objemu 1984ccm generuje 295 koní a na stovku zrychlí za 6.3 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 2.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto combi od BMW stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi A6 Avant je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 1.5l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 5 Touring měří 1.5 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.96 metru na délku. Rozvor činí 2.98 metru. Do kufru se vejde 430 litrů nákladu, resp. 1560 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.46 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.93 metru na délku, rozvor činí 2.92m. Objem kufru je 405 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1535 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 2.04 tuny, Audi o 115kg více, váží tedy 2.15 tuny.
Název | 530e xDrive (AT) |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5000 RPM |
Točivý moment | 420 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1350 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 215 kW |
Maximální rychlost | 225 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.1 s |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1498mm |
Šířka | 1868mm |
Délka | 4963mm |
Rozvor | 2975 mm |
Objem kufru | 430 / 1560 l |
Hmotnost | 2035 / 2610 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 2.2 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 46 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 50 g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 777 100 Kč |
Minimální výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Palivo | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 222 - 250 km/h |
Spotřeba | 1.8 - 7 l |
Zrychlení | 4.8 - 8.3 s |
Výkon | 110 kW - 250 kW |
Cena | 1 517 100 Kč - 1 970 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 225 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 290 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.5 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | 126 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 530 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.7 s |
Výkon | 185 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | 127 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 641 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.6 s |
Výkon | 185 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 6.2 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | 142 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 709 500 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 245 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | 159 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 873 300 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 4.2 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 109 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 517 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 225 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.3 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 592 500 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 222 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 660 100 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 123 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 778 400 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.6 s |
Výkon | 210 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 133 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 844 700 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 138 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SÉRIOVÉ PROVEDENÍ |
Cena | od 1 970 800 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 5 Touring oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 5 Touring s motorem 530e xDrive (AT) na 18 121 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 24 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 215kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (2.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 5 Touring v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba