Cena od | 2 726 900 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 373 kW - 373 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 12.1 - 12.1 l/100km |
Akcelerace | 4.1 - 4.1 s |
Benzínový motor o objemu 4395ccm a výkonu 523 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor SQ7 TFSI Audi SQ7 o objemu 3996ccm generuje 500 koní a na stovku zrychlí za 4.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 12.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od BMW stát 4.24 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 127 050,00 Kč.
BMW X7 měří 1.84 metru na výšku, 2 metru na šířku a 5.18 metru na délku. Rozvor činí 3.11 metru. Do kufru se vejde 750 litrů nákladu, resp. 2120 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.74 metru na výšku, 1.97 metru na šířku a 5.07 metru na délku, rozvor činí 3m. Objem kufru je 803 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1988 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 2.68 tuny, Audi o 400kg méně, váží tedy 2.28 tuny.
Název | M60i |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 750 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1800 RPM |
Objem motoru | 4.4 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 390 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.7 s |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1835mm |
Šířka | 2000mm |
Délka | 5181mm |
Rozvor | 3105 mm |
Objem kufru | 750 / 2120 l |
Hmotnost | 2675 / 3355 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 12.1 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 83 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 7 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 3 283 800 Kč |
Minimální výbava | Sériová výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 - 4.4 l |
Max. rychlost | 245 - 250 km/h |
Spotřeba | 7.7 - 12.1 l |
Zrychlení | 4.7 - 5.9 s |
Výkon | 259 kW - 390 kW |
Cena | 2 562 300 Kč - 3 283 800 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 280 kW |
Točivý moment | 520 Nm |
Maximální otáčky | 5200 RPM |
Spotřeba | 9.6 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 562 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4.4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.7 s |
Výkon | 390 kW |
Točivý moment | 750 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 12.1 l |
Velikost nádrže | 83 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 3 283 800 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 245 km/h |
Zrychlení | 5.9 s |
Výkon | 259 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4400 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sériová výbava |
Cena | od 2 588 300 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu X7 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW X7 s motorem M60i na 11 248 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 390kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (12.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 127 050 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách X7 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba