Cena od | 5 368 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 467 kW - 467 kW |
Maximální rychlost | 333 - 333 Km/h |
Spotřeba | 12.2 - 12.2 l/100km |
Akcelerace | 3.7 - 3.7 s |
Benzínový motor o objemu 6262ccm a výkonu 680 koní přenáší sílu tohoto coupé na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 335km/h. Pro srovnání, benzínový motor W12 4WD DCT Continental GT o objemu 5950ccm generuje 626 koní a na stovku zrychlí za 3.7 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 333km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 15.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 5.36 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 160 650,00 Kč. Výše zmiňovaný Bentley Continental GT je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 12.2l, což v praxi znamená náklady 4.27 Kč na 1km a 128 100,00Kč na 30 tisíc km.
Ferrari GTC4Lusso měří 1.38 metru na výšku, 1.98 metru na šířku a 4.92 metru na délku. Rozvor činí 2.99 metru. Do kufru se vejde 450 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.41 metru na výšku, 1.97 metru na šířku a 4.85 metru na délku, rozvor činí 2.85m. Objem kufru je 358 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Ferrari má pohotovostní hmotnost 1.92 tuny, Bentley o 324kg více, váží tedy 2.24 tuny.
Název | 6.3 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 12 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 8000 RPM |
Točivý moment | 697 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 5750 RPM |
Objem motoru | 6.3 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 507 kW |
Maximální rychlost | 335 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.4 s |
Nejnižší výbava |
Série | GTC4Lusso |
Začátek výroby | 07/2016 |
Začátek výroby modelu | 07/2016 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1383mm |
Šířka | mm |
Délka | 4922mm |
Rozvor | 2990 mm |
Objem kufru | 450 / 0 l |
Hmotnost | 1920 / 2320 Kg |
Poloměr otáčení | 0 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 15.3 l/100km |
Ve městě | 23.3 l/100km |
Mimo město | 9.99 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 91 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 350 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 6 809 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 3.9 - 6.3 l |
Max. rychlost | 320 - 335 km/h |
Spotřeba | 11.6 - 15.3 l |
Zrychlení | 3.4 - 3.5 s |
Výkon | 449 kW - 507 kW |
Cena | 5 882 000 Kč - 6 809 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 3.9 l |
Max. rychlost | 320 km/h |
Zrychlení | 3.5 s |
Výkon | 449 kW |
Točivý moment | 760 Nm |
Maximální otáčky | 7500 RPM |
Spotřeba | 11.6 l |
Velikost nádrže | 91 l |
CO2 | 265 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 882 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 6.3 l |
Max. rychlost | 335 km/h |
Zrychlení | 3.4 s |
Výkon | 507 kW |
Točivý moment | 697 Nm |
Maximální otáčky | 8000 RPM |
Spotřeba | 15.3 l |
Velikost nádrže | 91 l |
CO2 | 350 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 6 809 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Ferrari lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu GTC4Lusso oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Ferrari GTC4Lusso s motorem 6.3 na 7 945 Kč ročně, což je na poměry coupé o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 507kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (15.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 160 650 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách GTC4Lusso v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba