Akční nabídky
Fiat Panda Cross - popis vozu
Italská automobilka Fiat nabízí celkem 11 modelů, namátkově třeba Tipo Hatchback, Panda, Panda Cross, 500 nebo 500e. Panda Cross patří s délkou 3.686 metru k těm menším, šířka je pak 1.882m, výška 1.635 m. Hodnoty průměrného hatchbacku jsou pak 4.2m na délku, 1.98m na šířku a 1.47m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “hatchback”, tedy automobilů kde je prostor pro cestující a pro zavazadla spojený, tj. zadní dveře poskytují přístup do zavazadelníku. V zásadě se tvarem neliší od vozů combi, liší se hlavně velikostí zavazadelníku a absencí třetí řady oken. Vozy kombi jsou tak praktičtější, hatchbacky zase vynikají v kompaktnosti a jsou vhodnější do města. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších hatchbacků, jako jsou Volkswagen up!, Hyundai i10, Kia Picanto nebo Volkswagen up! 3dv..
Panda Cross se vyrábí v jediné různých motorizacích.Pokud preferujete benzínové motory, z nabízených motorizací budete nadšeni - Panda Cross je totiž dostupný pouze s agregáty spalující benzín. Ke koupi jsou ve výkonech 84 koní. Nejostřejší z nich (0.9 8V Twinair 85k) dosahuje maximální rychlosti 164km/h a na stovku se dostane na 12.7 sekundy.
Dostupná je verze s automatickou převodovkou ve spojení s výbavou Cross.Panda Cross je dostupný pouze ve variantě s pohonem všech kol, a to ve všech motorizacích.
Panda Cross - financování a leasing
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 11002Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 116220 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Fiat Panda Cross pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Fiat Finance v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U hatchbacku je často pro zákazníky důležitý i objem kufru. Fiat Panda Cross disponuje objemem 225 litrů, resp. 870 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: Hyundai Tucson (577 litrů), Škoda Fabia Combi Tour (530 litrů), MG ZS (448 litrů), Nissan Juke (422 litrů) nebo SsangYong Tivoli (395 litrů)
FAQ
- FAQ: Rozměry Fiat Panda Cross
- FAQ: Cena Fiat Panda Cross 2024
- FAQ: Váha Fiat Panda Cross
- FAQ: Tažné zařízení a hmotnost přívěsu - Fiat Panda Cross
- FAQ: Skladové vozy Fiat Panda Cross
- FAQ: Motory - Fiat Panda Cross 2024
- FAQ: Povinné ručení - Fiat Panda Cross (odhad ceny)
- FAQ: Havarijní pojištění - Fiat Panda Cross (odhad ceny)
- FAQ: Financování - Fiat Panda Cross
- FAQ: Ověření VIN - Fiat Panda Cross - výbava, kilometry, nehody, odcizení
- Pneumatiky
Technické parametry
Motor
Palivo | |
Převodovka | |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | - kW - - kW |
Maximální rychlost | - - - Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - - - s |
Model
Série | Panda (312) Cross (11/20 - 07/24) |
Začátek výroby | 11/20 |
Začátek výroby modelu | 11/20 |
Třída vozidla | Městské auto |
Interní označení výrobce | - |
Rozměry
Výška | 1635mm |
Šířka | 1662mm |
Délka | 3686mm |
Rozvor | 2300 mm |
Objem kufru | 225 / - l |
Hmotnost | - -/ - - - Kg |
Poloměr otáčení | 9.3 |
Světlá výška | - |
Spotřeba
Kombinovaná | - - -l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 122 g/km |
Karoserie
typ | hatchback |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 55 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Asistenční systémy
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | - |
Cena
Cena | NaN Kč - NaN Kč |
Minimální výbava |
Přívěs
Brzděný | - - - kg |
Nebrzděný | - - - kg |
Motorizace
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 155 km/h |
Zrychlení | 14.7 s |
Výkon | 51 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.4 l |
Velikost nádrže | 38 l |
CO2 | 122 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 350 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 164 km/h |
Zrychlení | 14.5 s |
Výkon | 51 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 37 l |
CO2 | 125 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 375 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 0.9 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 12.7 s |
Výkon | 52 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 35 l |
CO2 | 150 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 425 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 0.9 l |
Max. rychlost | 164 km/h |
Zrychlení | 12.7 s |
Výkon | 63 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 35 l |
CO2 | 156 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 450 000 Kč |
Palivo | LPG |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.2 l |
Max. rychlost | 164 km/h |
Zrychlení | 14.5 s |
Výkon | 51 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 38 l |
CO2 | 125 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 375 000 Kč |
Palivo | CNG |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 0.9 l |
Max. rychlost | 162 km/h |
Zrychlení | 14.1 s |
Výkon | 52 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.6 l |
Velikost nádrže | 12 l |
CO2 | 150 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 425 000 Kč |
Kolik doopravdy stojí Fiat Panda Cross? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu