Cena od | 1 050 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 202 kW - 333 kW |
Maximální rychlost | 240 - 250 Km/h |
Spotřeba | 8 - 12.8 l/100km |
Akcelerace | 4.4 - 5.9 s |
Americká automobilka Ford nabízí celkem 22 modelů, namátkově třeba Mustang Fastback, Ranger Double Cab, Explorer, Puma nebo Kuga. Mustang Fastback patří s délkou 4.789 metru k těm větším, šířka je pak 2.081m, výška 1.403 m. Hodnoty průměrného coupé jsou pak 4.67m na délku, 1.99m na šířku a 1.33m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “coupe”, tedy aut velmi sportovního charakteru, nejčastěji třídvéřové absentující B sloupek. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších coupé, jako jsou Chevrolet Camaro Coupé, BMW Řada 4 Gran Coupé, Mercedes-Benz CLA kupé AMG, BMW Řada 4 Coupé, Mercedes-Benz C kupé AMG nebo Infiniti Q60.
Mustang Fastback se vyrábí v čtyřech různých motorizacích.Pokud preferujete benzínové motory, z nabízených motorizací budete nadšeni - Mustang Fastback je totiž dostupný pouze s agregáty spalující benzín. Ke koupi jsou ve výkonech 443 nebo 453 koní. Nejostřejší z nich (5.0 Ti-VCT V8 Mach1 DSG) dosahuje maximální rychlosti 250km/h a na stovku se dostane na 4.4 sekundy.
Dostupná je verze s desítistupňovou automatickou převodovkou 5.0 Ti-VCT V8 GT ve spojení s výbavou Fastback. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální desítistupňové spojené se stejným benzínovým agregátem připlatíte 60 tisíc. Mustang Fastback se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem zadních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba německá automobilka Mercedes-Benz nabízí E sedan s motorem 450 4MATIC za 1887600 Kč.
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 330 kW - 338 kW |
Maximální rychlost | 250 - 267 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.4 - 4.9 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1403mm |
Šířka | 1916mm |
Délka | 4789mm |
Rozvor | 2720 mm |
Objem kufru | 408 / - l |
Hmotnost | 1819 - 1861/ 2105 - 2150 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 11.8 - 13.6l/100km |
Ve městě | 18.3 - 20.3 l/100km |
Mimo město | 8.1 - 9.7 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 1 506 900 Kč - 1 886 900 Kč |
Minimální výbava | Fastback |
Brzděný | - - - kg |
Nebrzděný | - - - kg |
Cena od | 1 606 900 Kč |
Paliva | benzín |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.9 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 12.2 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 506 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 330 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 11.8 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 566 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 267 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 338 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7250 RPM |
Spotřeba | 13.6 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 806 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 338 kW |
Točivý moment | 529 Nm |
Maximální otáčky | 7250 RPM |
Spotřeba | 12 l |
Velikost nádrže | 61 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Fastback |
Cena | od 1 886 900 Kč |
Měli byste tedy stále toužit po manuální převodovce, anebo spíš sáhnout po automatu? Záleží na preferencích. Já bych určitě trval na manuálu, protože je tak skvělý - dokonale přesný a mechanicky hutný! Včetně spojky, která je přirozeně tuhá a má skvělý odpor. Automat ale není vůbec špatný, co víc, je dokonce dobrý, a pokud chcete Mustanga používat více na každodenní ježdění, naprosto vám budu rozumětautoweb.cz