Cena od | 1 103 520 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 110 kW - 150 kW |
Maximální rychlost | 170 - 175 Km/h |
Spotřeba | 6.7 - 7.8 l/100km |
Akcelerace | 10.1 - 13.2 s |
Kombinovaná spotřeba okolo 7.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto pickup od Fordu stát 2.48 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 74 250,00 Kč. Výše zmiňovaný Toyota Hilux Double Cab je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.7l, což v praxi znamená náklady 2.21 Kč na 1km a 66 330,00Kč na 30 tisíc km.
Ford Ranger Double Cab měří 1.81 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 5.36 metru na délku. Rozvor činí 3.22 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Toyoty jsou hodnoty následující: 1.82 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 5.33 metru na délku, rozvor činí 3.09m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Ford má pohotovostní hmotnost 2.19 tuny, Toyota o 2kg méně, váží tedy 2.19 tuny.
Název | 2.0 EcoBlue 170 k, 10st. automatická převodovka |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | - Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (10) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 125 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - s |
Nejnižší výbava | Limited |
Série | Ranger |
Začátek výroby | 02/2019 |
Začátek výroby modelu | 01/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1810mm |
Šířka | mm |
Délka | 5359mm |
Rozvor | 3220 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 2187 / 3270 Kg |
Poloměr otáčení | 12.4 |
Světlá výška | 237 |
Přechodový úhel | 25 |
Stoupavost | 62.5 |
Hloubka brodění | 800 |
Kombinovaná | 7.5 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 80 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 197 g/km |
typ | pickup |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 80 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Listová pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3500 kg |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 439 900 Kč |
Minimální výbava | Limited |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 180 - 180 km/h |
Spotřeba | 7.2 - 10.1 l |
Zrychlení | - s |
Výkon | 125 kW - 177 kW |
Cena | 1 197 900 Kč - 1 650 440 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 0 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 177 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 10.1 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | LKW |
Nejnižší výbava | Wildtrak |
Cena | od 1 650 440 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 179 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | XL |
Cena | od 1 197 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 197 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Limited |
Cena | od 1 439 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (10) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 156 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 207 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Limited |
Cena | od 1 582 680 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii pickup za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Ford lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Ranger Double Cab oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Ford Ranger Double Cab s motorem 2.0 EcoBlue na 15 868 Kč ročně, což je na poměry o 2 277 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 125kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 74 250 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Ranger Double Cab v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba