Cena od | 679 900 Kč |
Paliva | elektřina benzín |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 100 kW - 170 kW |
Maximální rychlost | 150 - 246 Km/h |
Spotřeba | 4.9 - 14.9 l/100km |
Akcelerace | 6.1 - 8.1 s |
Elektrický motor o objemu 0ccm a výkonu 152 koní přenáší sílu tohoto hatchbacku na zadní kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 145km/h. Pro srovnání, elektrický motor Cooper SE 3dv. o objemu 0ccm generuje 181 koní a na stovku zrychlí za 7.3 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 150km/h.
Honda e měří 1.51 metru na výšku, 1.75 metru na šířku a 3.89 metru na délku. Rozvor činí 2.54 metru. Do kufru se vejde 171 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.43 metru na výšku, 1.73 metru na šířku a 3.85 metru na délku, rozvor činí 2.5m. Objem kufru je 211 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 731 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Honda má pohotovostní hmotnost 1.6 tuny, MINI o 155kg méně, váží tedy 1.44 tuny.
Název | Elektro 113kW 17 |
Palivo | elektřina |
Počet válců | - |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | - |
Maximální otáčky za minutu | - RPM |
Točivý moment | 315 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | - l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 113 kW |
Maximální rychlost | 145 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.3 s |
Nejnižší výbava | e Advance - 17´´ |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1512mm |
Šířka | mm |
Délka | 3894mm |
Rozvor | 2538 mm |
Objem kufru | 171 / 0 l |
Hmotnost | 1595 / 1870 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | - l |
Emisní norma | x |
CO2 | - g/km |
typ | hatchback |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 019 900 Kč |
Minimální výbava | e Advance - 17´´ |
Palivo | elektřina |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Objem | - l |
Max. rychlost | 145 - 145 km/h |
Spotřeba | - l |
Zrychlení | 8.3 - 9 s |
Výkon | 100 kW - 113 kW |
Cena | 939 900 Kč - 1 019 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 145 km/h |
Zrychlení | 9 s |
Výkon | 100 kW |
Točivý moment | 315 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 35.5 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | e |
Cena | od 939 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 145 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 113 kW |
Točivý moment | 315 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 35.5 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Elektr |
Nejnižší výbava | e Advance - 16´´ |
Cena | od 1 019 900 Kč |
Palivo | elektřina |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | RWD |
Objem | 0 l |
Max. rychlost | 145 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 113 kW |
Točivý moment | 315 Nm |
Maximální otáčky | - RPM |
Spotřeba | 0 l |
Velikost nádrže | 0 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | x |
Nejnižší výbava | e Advance - 17´´ |
Cena | od 1 019 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto hatchbacku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 234 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii hatchback za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Honda lze tedy o 776 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Honda e s motorem e na 12 020 Kč ročně, což je na poměry hatchbacků o 6 125 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Elektrický s výkonem 113kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách e v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba