Cena od | 2 220 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 343 kW - 343 kW |
Maximální rychlost | 280 - 280 Km/h |
Spotřeba | 12.3 - 12.3 l/100km |
Akcelerace | 4.2 - 4.2 s |
Benzínový motor o objemu 5000ccm a výkonu 567 koní přenáší sílu tohoto roadsteru na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 300km/h. Pro srovnání, benzínový motor 6.2 V8 Corvette Stingray Cabriolet o objemu 6162ccm generuje 460 koní a na stovku zrychlí za 4.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 280km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 11.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto roadster od Jaguaru stát 3.85 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 115 500,00 Kč. Výše zmiňovaný Chevrolet Corvette Stingray Cabriolet je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 12.3l, což v praxi znamená náklady 4.31 Kč na 1km a 129 150,00Kč na 30 tisíc km.
Jaguar F-Type Cabriolet měří 1.31 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.47 metru na délku. Rozvor činí 2.62 metru. Do kufru se vejde 200 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.24 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.49 metru na délku, rozvor činí 2.71m. Objem kufru je 243 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jaguar má pohotovostní hmotnost 1.84 tuny, Chevrolet o 174kg méně, váží tedy 1.66 tuny.
Název | R75 Cabriolet |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Kompressor |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6500 RPM |
Točivý moment | 700 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3500 RPM |
Objem motoru | 5 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 423 kW |
Maximální rychlost | 300 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.7 s |
Nejnižší výbava | F-TYPE R |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1307mm |
Šířka | 1923mm |
Délka | 4470mm |
Rozvor | 2622 mm |
Objem kufru | 200 / 0 l |
Hmotnost | 1838 / 2150 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 11 l/100km |
Ve městě | 15.7 l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 70 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 252 g/km |
typ | roadster |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 3 747 658 Kč |
Minimální výbava | F-TYPE R |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 2 - 5 l |
Max. rychlost | 250 - 300 km/h |
Spotřeba | 8.1 - 11 l |
Zrychlení | 3.7 - 5.7 s |
Výkon | 221 kW - 423 kW |
Cena | 2 098 630 Kč - 3 747 658 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.7 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8.1 l |
Velikost nádrže | 63 l |
CO2 | 184 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-TYPE |
Cena | od 2 098 630 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 285 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 331 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 10.6 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 244 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-TYPE R-DYNAMIC |
Cena | od 2 982 122 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 285 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 331 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 11 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 252 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-TYPE R-DYNAMIC |
Cena | od 3 152 537 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 300 km/h |
Zrychlení | 3.7 s |
Výkon | 423 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 11 l |
Velikost nádrže | 70 l |
CO2 | 252 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | F-TYPE R |
Cena | od 3 747 658 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto roadsteru vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 569 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii roadster za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jaguar lze tedy o 1111 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jaguar F-Type Cabriolet s motorem F-Type R Cabriolet na 58 416 Kč ročně, což je na poměry roadsterů o 40 271 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 423kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (11.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 115 500 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách F-Type Cabriolet v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba