Cena od | 1 599 900 Kč |
Paliva | mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 145 kW - 184 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 4.9 - 6.8 l/100km |
Akcelerace | 6.9 - 7.9 s |
motor o objemu 1997ccm a výkonu 201 koní přenáší sílu tohoto sedanu na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 230km/h. Pro srovnání, motor B5 AWD Volva S90 o objemu 1969ccm generuje 232 koní a na stovku zrychlí za 7.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto sedan od Jaguaru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Volvo S90 je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 4.9l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Jaguar XF měří 1.46 metru na výšku, 1.99 metru na šířku a 4.96 metru na délku. Rozvor činí 2.96 metru. Do kufru se vejde 415 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Volva jsou hodnoty následující: 1.44 metru na výšku, 1.88 metru na šířku a 4.96 metru na délku, rozvor činí 2.94m. Objem kufru je 453 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jaguar má pohotovostní hmotnost 1.87 tuny, Volvo o 43kg více, váží tedy 1.91 tuny.
Název | D200 AWD |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3750 RPM |
Točivý moment | 430 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 150 kW |
Maximální rychlost | 230 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.8 s |
Nejnižší výbava | S |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1456mm |
Šířka | 1987mm |
Délka | 4962mm |
Rozvor | 2960 mm |
Objem kufru | 415 / 0 l |
Hmotnost | 1869 / 2410 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.7 l/100km |
Ve městě | 5.4 l/100km |
Mimo město | 4.2 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 68 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | sedan |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 613 596 Kč |
Minimální výbava | S |
Palivo | benzín mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 230 - 250 km/h |
Spotřeba | 4.4 - 7.4 l |
Zrychlení | 6.1 - 7.8 s |
Výkon | 150 kW - 221 kW |
Cena | 1 546 273 Kč - 2 090 671 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 184 kW |
Točivý moment | 365 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.9 l |
Velikost nádrže | 74 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | S |
Cena | od 1 580 833 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 6.1 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.4 l |
Velikost nádrže | 74 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Sport |
Cena | od 2 090 671 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 235 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | S |
Cena | od 1 546 273 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 7.8 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 4.7 l |
Velikost nádrže | 68 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | S |
Cena | od 1 613 596 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto sedanu vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii sedan za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jaguar lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu XF oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jaguar XF s motorem D200 na 11 248 Kč ročně, což je na poměry sedanů o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 150kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách XF v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
XF může přijet jak s 17ti palcovými disky, tak i 19ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 5 116 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 225/55 R17 zaplatíte za sadu Goodyear Efficientgrip Performance 11 968 Kč, u větších 245/40 R19 za model GoodYear Eagle F1 Asymmetric 2 to je 17 084 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu XF: zimní sada prémiových pneumatik Continental ContiWinterContact TS 830P s 17ti palcovými disky (225/55 R17) vás vyjde na 12 160 Kč, s 19ti palcovými (245/40 R19 - Goodyear Efficientgrip Performance) pak na 23 988 Kč.
* průměrná hodinová sazba