Cena od | 4 695 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | m |
Pohon | RWD |
Výkon | 375 kW - 375 kW |
Maximální rychlost | 320 - 320 Km/h |
Spotřeba | 13.3 - 13.3 l/100km |
Akcelerace | 3.9 - 3.9 s |
Benzínový motor o objemu 5204ccm a výkonu 602 koní přenáší sílu tohoto coupé na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 325km/h. Pro srovnání, benzínový motor 911 GT3 RS Porsche 911 GT3 o objemu 3996ccm generuje 503 koní a na stovku zrychlí za 3.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 320km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 12.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 4.2 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 126 000,00 Kč. Výše zmiňovaný Porsche 911 GT3 je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 13.3l, což v praxi znamená náklady 4.66 Kč na 1km a 139 650,00Kč na 30 tisíc km.
Lamborghini Huracán měří 1.17 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.46 metru na délku. Rozvor činí 2.62 metru. Do kufru se vejde 100 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Porsche jsou hodnoty následující: 1.28 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.57 metru na délku, rozvor činí 2.46m. Objem kufru je 132 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Lamborghini má pohotovostní hmotnost 1.42 tuny, Porsche o 71kg více, váží tedy 1.49 tuny.
Název | LP610-4 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 10 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 8250 RPM |
Točivý moment | 560 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 6500 RPM |
Objem motoru | 5.2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 449 kW |
Maximální rychlost | 325 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.2 s |
Nejnižší výbava |
Série | Huracán |
Začátek výroby | 03/2014 |
Začátek výroby modelu | 03/2014 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1165mm |
Šířka | mm |
Délka | 4459mm |
Rozvor | 2620 mm |
Objem kufru | 100 / 0 l |
Hmotnost | 1422 / 2000 Kg |
Poloměr otáčení | 11.5 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 12 l/100km |
Ve městě | 17.2 l/100km |
Mimo město | 9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 80 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 280 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | Aktivace výstražných světel |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | přední a zadní |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém |
Cena | 5 247 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 5.2 - 5.2 l |
Max. rychlost | 320 - 325 km/h |
Spotřeba | 12 - 13.7 l |
Zrychlení | 2.9 - 3.4 s |
Výkon | 427 kW - 470 kW |
Cena | 4 641 000 Kč - 5 694 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 320 km/h |
Zrychlení | 3.4 s |
Výkon | 427 kW |
Točivý moment | 540 Nm |
Maximální otáčky | 8000 RPM |
Spotřeba | 12.1 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 283 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 4 641 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 325 km/h |
Zrychlení | 3.2 s |
Výkon | 449 kW |
Točivý moment | 560 Nm |
Maximální otáčky | 8250 RPM |
Spotřeba | 12 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 280 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 247 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 325 km/h |
Zrychlení | 2.9 s |
Výkon | 470 kW |
Točivý moment | 600 Nm |
Maximální otáčky | 8000 RPM |
Spotřeba | 13.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 314 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 694 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Lamborghini lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Huracán oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Lamborghini Huracán s motorem LP610-4 na 7 945 Kč ročně, což je na poměry coupé o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 449kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (12.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 126 000 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Huracán v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba