Cena od | 869 000 Kč |
Paliva | mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 95 kW - 184 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 6.1 - 6.9 l/100km |
Akcelerace | 6.4 - 10.9 s |
motor o objemu 1997ccm a výkonu 296 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí devítistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 242km/h. Pro srovnání, motor B5 Volva XC40 o objemu 1969ccm generuje 247 koní a na stovku zrychlí za 6.4 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 8.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Land Roveru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Volvo XC40 je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.9l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Land Rover Range Rover Evoque měří 1.65 metru na výšku, 1.9 metru na šířku a 4.37 metru na délku. Rozvor činí 2.68 metru. Do kufru se vejde 472 litrů nákladu, resp. 1156 litrů při sklopených sedačkách. U Volva jsou hodnoty následující: 1.65 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.43 metru na délku, rozvor činí 2.7m. Objem kufru je 428 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1304 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Land Rover má pohotovostní hmotnost 1.93 tuny, Volvo o 150kg méně, váží tedy 1.78 tuny.
Název | P300 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (9) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 221 kW |
Maximální rychlost | 242 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.6 s |
Nejnižší výbava | HST |
Série | Range Rover Evoque (II) |
Začátek výroby | 04/2019 |
Začátek výroby modelu | 04/2019 |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1649mm |
Šířka | 1900mm |
Délka | 4371mm |
Rozvor | 2681 mm |
Objem kufru | 472 / 1156 l |
Hmotnost | 1925 / 2450 Kg |
Poloměr otáčení | 11.9 |
Světlá výška | 212 |
Přechodový úhel | 20.7 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 600 |
Kombinovaná | 8.1 l/100km |
Ve městě | 10.1 l/100km |
Mimo město | 7 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 67 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 186 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1800 kg |
Adaptivní brzdová světla | Blikající světlo brzdové |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 641 706 Kč |
Minimální výbava | HST |
Palivo | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.5 - 2 l |
Max. rychlost | 199 - 242 km/h |
Spotřeba | 2 - 8.1 l |
Zrychlení | 6.4 - 10.1 s |
Výkon | 120 kW - 227 kW |
Cena | 1 067 576 Kč - 1 736 811 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 206 km/h |
Zrychlení | 10.1 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 6 l |
Velikost nádrže | 65 l |
CO2 | 158 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EVOQUE |
Cena | od 1 067 576 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 199 km/h |
Zrychlení | 9.8 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 65 l |
CO2 | 168 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EVOQUE |
Cena | od 1 211 448 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 216 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 320 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 67 l |
CO2 | 176 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EVOQUE |
Cena | od 1 240 191 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 213 km/h |
Zrychlení | 8.5 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 6.5 l |
Velikost nádrže | 65 l |
CO2 | 169 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EVOQUE S |
Cena | od 1 445 080 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 242 km/h |
Zrychlení | 6.6 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 8.1 l |
Velikost nádrže | 67 l |
CO2 | 186 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | HST |
Cena | od 1 641 706 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Land Rover lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Range Rover Evoque oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Land Rover Range Rover Evoque s motorem P300 na 22 147 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 4 002 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 221kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (8.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Range Rover Evoque v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba