Cena od | 2 458 639 Kč |
Paliva | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 183 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 206 - 250 Km/h |
Spotřeba | 0.8 - 11.3 l/100km |
Akcelerace | 4.5 - 8 s |
motor o objemu 2996ccm a výkonu 503 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 5.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 242km/h. Pro srovnání, motor P440e Land Roveru Range Rover Sport o objemu 2996ccm generuje 434 koní a na stovku zrychlí za 5.8 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 225km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 0.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Land Roveru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč.
Land Rover Range Rover měří 1.87 metru na výšku, 2.05 metru na šířku a 5.05 metru na délku. Rozvor činí 3 metru. Do kufru se vejde 818 litrů nákladu, resp. 1841 litrů při sklopených sedačkách. U Land Roveru jsou hodnoty následující: 1.82 metru na výšku, 2.04 metru na šířku a 4.95 metru na délku, rozvor činí 3m. Objem kufru je 0 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1491 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Land Rover má pohotovostní hmotnost 2.81 tuny, Land Rover o 75kg méně, váží tedy 2.74 tuny.
Název | P510e AWD |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 700 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 375 kW |
Maximální rychlost | 242 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.5 s |
Nejnižší výbava | HSE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1870mm |
Šířka | 2047mm |
Délka | 5052mm |
Rozvor | 2997 mm |
Objem kufru | 818 / 1841 l |
Hmotnost | 2810 / 3450 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 0.8 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 90 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 18 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 4 084 513 Kč |
Minimální výbava | HSE |
Palivo | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 - 4.4 l |
Max. rychlost | 206 - 250 km/h |
Spotřeba | 0.8 - 11.5 l |
Zrychlení | 4.6 - 8.3 s |
Výkon | 183 kW - 390 kW |
Cena | 3 328 415 Kč - 4 092 444 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 206 km/h |
Zrychlení | 8.3 s |
Výkon | 183 kW |
Točivý moment | 600 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 198 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SE |
Cena | od 3 328 415 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 218 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 198 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | SE |
Cena | od 3 431 519 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 242 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 294 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 9.6 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 217 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | HSE |
Cena | od 3 743 476 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 234 km/h |
Zrychlení | 6.1 s |
Výkon | 258 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 7.6 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 198 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | HSE |
Cena | od 3 826 005 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4.4 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 390 kW |
Točivý moment | 750 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 11.5 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 261 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | HSE |
Cena | od 4 092 444 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Land Rover lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Range Rover oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Land Rover Range Rover s motorem P510e AWD na 16 398 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 747 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 375kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Range Rover v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba