Cena od | 1 807 000 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 170 kW - 390 kW |
Maximální rychlost | 222 - 250 Km/h |
Spotřeba | 1.7 - 10.5 l/100km |
Akcelerace | 4.3 - 7.5 s |
Benzínový motor o objemu 2979ccm a výkonu 345 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 251km/h. Pro srovnání, benzínový motor X5 xDrive40i (AT) BMW X5 o objemu 2998ccm generuje 335 koní a na stovku zrychlí za 5.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 243km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 10.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od stát 3.75 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 112 350,00 Kč. Výše zmiňovaný BMW X5 je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 8.5l, což v praxi znamená náklady 2.98 Kč na 1km a 89 250,00Kč na 30 tisíc km.
Maserati Levante měří 1.68 metru na výšku, 1.97 metru na šířku a 5 metru na délku. Rozvor činí 3 metru. Do kufru se vejde 580 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U BMW jsou hodnoty následující: 1.75 metru na výšku, 2 metru na šířku a 4.92 metru na délku, rozvor činí 2.98m. Objem kufru je 645 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1860 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Maserati má pohotovostní hmotnost 2.11 tuny, BMW o 26kg více, váží tedy 2.14 tuny.
Název | 3 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5750 RPM |
Točivý moment | 500 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4500 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 257 kW |
Maximální rychlost | 251 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6 s |
Nejnižší výbava |
Série | Levante |
Začátek výroby | 06/2016 |
Začátek výroby modelu | 10/2017 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1679mm |
Šířka | mm |
Délka | 5003mm |
Rozvor | 3004 mm |
Objem kufru | 580 / 0 l |
Hmotnost | 2109 / 2500 Kg |
Poloměr otáčení | 11.7 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 10.7 l/100km |
Ve městě | 14.8 l/100km |
Mimo město | 8.3 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 80 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vzduch |
Zadní odpružení | Vzduch |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2700 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Maserati stability program |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 2 016 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 - 3 l |
Max. rychlost | 230 - 264 km/h |
Spotřeba | 7.2 - 10.9 l |
Zrychlení | 5.2 - 6.9 s |
Výkon | 202 kW - 316 kW |
Cena | 1 888 000 Kč - 2 369 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 251 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 257 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 5750 RPM |
Spotřeba | 10.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 2 016 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 264 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 316 kW |
Točivý moment | 580 Nm |
Maximální otáčky | 5750 RPM |
Spotřeba | 10.9 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 253 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 2 369 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 230 km/h |
Zrychlení | 6.9 s |
Výkon | 202 kW |
Točivý moment | 600 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | 189 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 888 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Maserati lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Levante oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Maserati Levante s motorem Levante na 17 321 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 824 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 257kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (10.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 112 350 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Levante v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba