Cena od | 729 900 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 133 kW - 133 kW |
Maximální rychlost | 185 - 195 Km/h |
Spotřeba | 7.9 - 8.6 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
Naftový motor o objemu 2268ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto na všechna 4 kola pomocí šestistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 13.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 171km/h. Pro srovnání, naftový motor 2.2 e-XDI Musso o objemu 2157ccm generuje 178 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 195km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.9 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto pickup od Mitsubishi stát 2.61 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 78 210,00 Kč.
Mitsubishi L200 Double Cab měří 1.78 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 5.31 metru na délku. Rozvor činí 3 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.84 metru na výšku, 1.95 metru na šířku a 5.1 metru na délku, rozvor činí 3.1m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Mitsubishi má pohotovostní hmotnost 2.14 tuny, SsangYong o 15kg více, váží tedy 2.16 tuny.
Název | 2 268 DI-D |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3500 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 2.3 l |
Převodovka | a (6) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 171 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 13.5 s |
Nejnižší výbava | INTENSE |
Série | L200 (III) |
Začátek výroby | 09/2019 |
Začátek výroby modelu | 09/2019 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1780mm |
Šířka | mm |
Délka | 5305mm |
Rozvor | 3000 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 2140 / 3110 Kg |
Poloměr otáčení | 11.8 |
Světlá výška | 205 |
Přechodový úhel | 24 |
Stoupavost | 70 |
Hloubka brodění | 500 |
Kombinovaná | 7.9 l/100km |
Ve městě | 8.4 l/100km |
Mimo město | 7.5 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 75 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 206 g/km |
typ | pickup |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | 80 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Bubnová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Listová pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3100 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | hinten mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Mitsubishi active stability control |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 903 650 Kč |
Minimální výbava | INTENSE |
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 - 2.3 l |
Max. rychlost | 171 - 179 km/h |
Spotřeba | 7.5 - 9.7 l |
Zrychlení | 12.4 - 13.5 s |
Výkon | 110 kW - 127 kW |
Cena | 784 250 Kč - 1 057 250 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 174 km/h |
Zrychlení | 12.4 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 198 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INVITE |
Cena | od 784 250 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 171 km/h |
Zrychlení | 13.5 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 7.9 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 206 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INTENSE |
Cena | od 903 650 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 179 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 127 kW |
Točivý moment | 502 Nm |
Maximální otáčky | 3100 RPM |
Spotřeba | 8.6 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 226 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INVITE |
Cena | od 910 850 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.3 l |
Max. rychlost | 176 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 127 kW |
Točivý moment | 502 Nm |
Maximální otáčky | 3100 RPM |
Spotřeba | 9.7 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | 254 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | INTENSE |
Cena | od 1 057 250 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii pickup za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Mitsubishi lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu L200 Double Cab oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Mitsubishi L200 Double Cab s motorem 2 268 DI-D na 15 868 Kč ročně, což je na poměry o 2 277 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.9l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 78 210 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách L200 Double Cab v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba