Cena od | 674 980 Kč |
Paliva | diesel benzín hybrid mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 85 kW - 195 kW |
Maximální rychlost | 175 - 201 Km/h |
Spotřeba | 1.6 - 6.8 l/100km |
Akcelerace | 8 - 12.1 s |
motor o objemu 1497ccm a výkonu 188 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 170km/h. Pro srovnání, motor 1.6 T-GDI Sportage o objemu 1598ccm generuje 227 koní a na stovku zrychlí za 8.3 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 193km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Nissanu stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný KIA Sportage je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.6l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Nissan Qashqai měří 1.63 metru na výšku, 1.84 metru na šířku a 4.43 metru na délku. Rozvor činí 2.67 metru. Do kufru se vejde 479 litrů nákladu, resp. 1415 litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.65 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.52 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 587 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1776 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Nissan má pohotovostní hmotnost 1.7 tuny, KIA o 16kg více, váží tedy 1.72 tuny.
Název | 1.5 VC-T e-POWER |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4600 RPM |
Točivý moment | 330 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2400 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 140 kW |
Maximální rychlost | 170 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.9 s |
Nejnižší výbava | N-CONNECTA |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1625mm |
Šířka | 1835mm |
Délka | 4425mm |
Rozvor | 2665 mm |
Objem kufru | 479 / 1415 l |
Hmotnost | 1699 / 2180 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.3 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | 5.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 750 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 006 990 Kč |
Minimální výbava | N-CONNECTA |
Palivo | hybrid mild-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.3 - 1.5 l |
Max. rychlost | 170 - 206 km/h |
Spotřeba | 5.3 - 6.2 l |
Zrychlení | 7.9 - 10.2 s |
Výkon | 103 kW - 140 kW |
Cena | 679 990 Kč - 1 006 990 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 7.9 s |
Výkon | 140 kW |
Točivý moment | 330 Nm |
Maximální otáčky | 4600 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | N-CONNECTA |
Cena | od 1 006 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 196 km/h |
Zrychlení | 10.2 s |
Výkon | 103 kW |
Točivý moment | 240 Nm |
Maximální otáčky | 5000 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | VISIA |
Cena | od 679 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 206 km/h |
Zrychlení | 9.5 s |
Výkon | 116 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACENTA |
Cena | od 759 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 199 km/h |
Zrychlení | 9.2 s |
Výkon | 116 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.5 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | ACENTA |
Cena | od 799 990 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 198 km/h |
Zrychlení | 9.9 s |
Výkon | 116 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 6.2 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | N-CONNECTA |
Cena | od 936 990 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Nissan lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Qashqai oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Nissan Qashqai s motorem 1.5 VC-T na 10 603 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 7 542 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 140kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Qashqai v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
Qashqai může přijet jak s 16ti palcovými disky, tak i 19ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 11 684 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 215/65 R16 zaplatíte za sadu Dunlop SP Sport Fastresponse 8 956 Kč, u větších 225/45 R19 za model Dunlop SP Sport MAXX RT to je 20 640 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu Qashqai: zimní sada prémiových pneumatik Continental ContiWinterContact TS 830P SUV s 16ti palcovými disky (215/65 R16) vás vyjde na 8 932 Kč, s 19ti palcovými (225/45 R19 - Dunlop SP Sport Fastresponse) pak na 27 240 Kč.
* průměrná hodinová sazba