Cena od | 2 279 967 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Výkon | 294 kW - 294 kW |
Maximální rychlost | 288 - 293 Km/h |
Spotřeba | 9.6 - 10.8 l/100km |
Akcelerace | 4 - 4.5 s |
Benzínový motor o objemu 3995ccm a výkonu 414 koní přenáší sílu tohoto roadsteru na zadní kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.9 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 300km/h. Pro srovnání, benzínový motor 718 Boxster GTS 4.0 Porsche 718 Boxster GTS o objemu 3995ccm generuje 394 koní a na stovku zrychlí za 4.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 293km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 10.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto roadster od Porsche stát 3.57 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 107 100,00 Kč. Výše zmiňovaný Porsche 718 Boxster GTS je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 10.8l, což v praxi znamená náklady 3.78 Kč na 1km a 113 400,00Kč na 30 tisíc km.
Porsche 718 Spyder měří 1.26 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.43 metru na délku. Rozvor činí 2.48 metru. Do kufru se vejde 122 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Porsche jsou hodnoty následující: 1.26 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.39 metru na délku, rozvor činí 2.48m. Objem kufru je 122 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Porsche má pohotovostní hmotnost 1.53 tuny, Porsche o 45kg méně, váží tedy 1.48 tuny.
Název | 718 Spyder |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 7600 RPM |
Točivý moment | 430 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 5500 RPM |
Objem motoru | 4 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 309 kW |
Maximální rychlost | 300 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.9 s |
Nejnižší výbava | 718 Spyder |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1258mm |
Šířka | 1801mm |
Délka | 4430mm |
Rozvor | 2484 mm |
Objem kufru | 122 / 0 l |
Hmotnost | 1525 / 1750 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 10.2 l/100km |
Ve městě | 13.7 l/100km |
Mimo město | 8.1 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 64 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | roadster |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 2 669 888 Kč |
Minimální výbava | 718 Spyder |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 4 - 4 l |
Max. rychlost | 300 - 301 km/h |
Spotřeba | 10.2 - 10.9 l |
Zrychlení | 3.9 - 4.4 s |
Výkon | 309 kW - 309 kW |
Cena | 2 591 655 Kč - 2 669 888 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 301 km/h |
Zrychlení | 4.4 s |
Výkon | 309 kW |
Točivý moment | 420 Nm |
Maximální otáčky | 7600 RPM |
Spotřeba | 10.9 l |
Velikost nádrže | 64 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | 718 Spyder |
Cena | od 2 591 655 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | RWD |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 300 km/h |
Zrychlení | 3.9 s |
Výkon | 309 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 7600 RPM |
Spotřeba | 10.2 l |
Velikost nádrže | 64 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | 718 Spyder |
Cena | od 2 669 888 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto roadsteru vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii roadster za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Porsche lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu 718 Spyder oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Porsche 718 Spyder s motorem 718 Spyder na 11 248 Kč ročně, což je na poměry roadsterů o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 309kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (10.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 107 100 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách 718 Spyder v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba