Cena od | 2 330 571 Kč |
Paliva | benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 250 kW - 500 kW |
Maximální rychlost | 243 - 300 Km/h |
Spotřeba | 3.2 - 11.9 l/100km |
Akcelerace | 3.3 - 6 s |
motor o objemu 3996ccm a výkonu 542 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 295km/h. Pro srovnání, motor E-Hybrid Porsche Cayenne Coupé o objemu 2995ccm generuje 456 koní a na stovku zrychlí za 5.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 253km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 3.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Porsche stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Porsche Cayenne Coupé je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 3.2l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Porsche Cayenne měří 1.67 metru na výšku, 1.99 metru na šířku a 4.93 metru na délku. Rozvor činí 2.9 metru. Do kufru se vejde 648 litrů nákladu, resp. 1610 litrů při sklopených sedačkách. U Porsche jsou hodnoty následující: 1.68 metru na výšku, 1.98 metru na šířku a 4.93 metru na délku, rozvor činí 2.9m. Objem kufru je 500 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1440 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Porsche má pohotovostní hmotnost 2.57 tuny, Porsche o 130kg méně, váží tedy 2.44 tuny.
Název | Turbo S E-Hybrid |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5750 RPM |
Točivý moment | 900 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2100 RPM |
Objem motoru | 4 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 404 kW |
Maximální rychlost | 295 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.8 s |
Nejnižší výbava | Turbo S E-Hybrid |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1673mm |
Šířka | 1989mm |
Délka | 4926mm |
Rozvor | 2895 mm |
Objem kufru | 648 / 1610 l |
Hmotnost | 2565 / 3075 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 3.3 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 75 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 4 745 572 Kč |
Minimální výbava | Turbo S E-Hybrid |
Palivo | benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.9 - 4 l |
Max. rychlost | 245 - 295 km/h |
Spotřeba | 2.5 - 11.6 l |
Zrychlení | 3.8 - 6.2 s |
Výkon | 250 kW - 404 kW |
Cena | 2 147 632 Kč - 4 745 572 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 245 km/h |
Zrychlení | 6.2 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 450 Nm |
Maximální otáčky | 5300 RPM |
Spotřeba | 9.4 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Cayenne |
Cena | od 2 147 632 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.9 l |
Max. rychlost | 265 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 324 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5700 RPM |
Spotřeba | 9.8 l |
Velikost nádrže | 75 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | S |
Cena | od 2 629 956 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 270 km/h |
Zrychlení | 4.8 s |
Výkon | 338 kW |
Točivý moment | 620 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | GTS |
Cena | od 3 110 917 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 286 km/h |
Zrychlení | 4.1 s |
Výkon | 404 kW |
Točivý moment | 770 Nm |
Maximální otáčky | 5750 RPM |
Spotřeba | 11.6 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Turbo |
Cena | od 3 942 933 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Porsche lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Cayenne oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Porsche Cayenne s motorem Cayenne Turbo S E-Hybrid na 11 248 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 404kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (3.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Cayenne v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba