Cena od | 619 000 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 55 kW - 96 kW |
Maximální rychlost | 157 - 190 Km/h |
Spotřeba | 4.3 - 5.7 l/100km |
Akcelerace | 10.6 - 17.9 s |
Francouzská automobilka Renault nabízí celkem 12 modelů, namátkově třeba Kangoo, Koleos, Zoe, Mégane nebo Mégane Grandtour. Kangoo patří s délkou 4.486 metru k těm menším, šířka je pak 2.159m, výška 1.838 m. Hodnoty průměrného MPVčka jsou pak 4.54m na délku, 2.1m na šířku a 1.75m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “MPV”, tedy aut kde karoserie nápadně připomíná dodávku Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších MPVček, jako jsou Volkswagen Caddy, Nissan Townstar Combi, CITROËN BERLINGO, Toyota Proace City Verso, CITROËN GRAND C4 SPACETOURER, Dacia Jogger, Ford Tourneo Connect, Volkswagen Touran, Volkswagen Caddy California, BMW Řada 2 Gran Tourer nebo BMW Řada 2 Active Tourer.
Kangoo se vyrábí v šesti různých motorizacích, mezi nejvýkonnější TCe 130 a nejslabší BLUE dCi 95 je rozdíl celkových 26kW (35 koní). Rozdíl v udávané spotřebě je pak zanedbatelných 1.5l/100km. Ke koupi motorizace potěší jak příznivce benzínu, tak i nafty, je jich totiž stejně - 3 od každé.
Dostupná je verze s šestistupňovou automatickou převodovkou TCe 130 EDC ve spojení s výbavou EQUILIBRE. Za automatickou převodovku oproti běžné manuální šestistupňové spojené se stejným benzínovým agregátem připlatíte 95 tisíc. Kangoo se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba automobilka SsangYong nabízí Korando s motorem 1.5 GDI-T 4x4 za 618800 Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 11935Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 126100 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Renault Kangoo pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U MPVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. Renault Kangoo disponuje objemem 519 litrů, resp. 2031 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN BERLINGO (775 litrů), SsangYong Korando (551 litrů), Mercedes-Benz Citan Tourer (520 litrů), Škoda Scala (467 litrů) nebo Volkswagen T-Cross (455 litrů)
Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu Kangoo - otočí se na 10,7 m, což je velmi dobrý údaj.
Vůz Renault Kangoo se také objevil v TÜV Reportu spolehlivosti 2017, a to na 131. místě se známkou 5, jeho průměrná poruchovost podle německé stanice technické kontroly je 9 %.
Palivo | dieselbenzín |
Převodovka | a, m |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 70 kW - 96 kW |
Maximální rychlost | 164 - 184 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 11.6 - 15.1 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1838mm |
Šířka | 1919mm |
Délka | 4486mm |
Rozvor | 2716 mm |
Objem kufru | 519 / 2031 l |
Hmotnost | 1550 - 1669/ 2071 - 2180 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.9 - 6.8l/100km |
Ve městě | 5.4 - 7.9 l/100km |
Mimo město | 4.4 - 5.5 l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | mpv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 590 000 Kč - 750 000 Kč |
Minimální výbava | EQUILIBRE |
Brzděný | 1500 - 1500 kg |
Nebrzděný | 750 - 750 kg |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 168 km/h |
Zrychlení | 14.7 s |
Výkon | 75 kW |
Točivý moment | 200 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 590 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 183 km/h |
Zrychlení | 12.9 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 240 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 6.4 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 620 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.3 l |
Max. rychlost | 184 km/h |
Zrychlení | 11.6 s |
Výkon | 96 kW |
Točivý moment | 240 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 6.8 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Cena | od 715 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 164 km/h |
Zrychlení | 15.1 s |
Výkon | 70 kW |
Točivý moment | 260 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 630 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 183 km/h |
Zrychlení | 13.6 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | EQUILIBRE |
Cena | od 655 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.5 l |
Max. rychlost | 177 km/h |
Zrychlení | 13.2 s |
Výkon | 85 kW |
Točivý moment | 270 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 5.6 l |
Velikost nádrže | 54 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | TECHNO |
Cena | od 750 000 Kč |
velké, poctivé auto, které uveze lidi, kufry, zvířata či zavazadla, se slušnou spotřebou a bez obav, že by se do vozu něco nevešlo. Titul na přehlídce elegance jistě nezíská, ovšem před hobbymarkety, v řadách aktivních sportovců anebo řemeslníků by ale mohlo (a mělo) auto zbudit patřičný zájem.autoweb.cz