Cena od | 990 990 Kč |
Paliva | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 106 kW - 130 kW |
Maximální rychlost | 170 - 170 Km/h |
Spotřeba | 5 - 5.1 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
Naftový motor o objemu 1997ccm a výkonu 148 koní přenáší sílu tohoto na přední kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 13.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 178km/h. Pro srovnání, naftový motor L1 2.0 D-4D Toyoty Proace Verso o objemu 1997ccm generuje 142 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 170km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.7 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto minibus od Renaultu stát 1.88 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 56 430,00 Kč. Výše zmiňovaný Toyota Proace Verso je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.1l, což v praxi znamená náklady 1.68 Kč na 1km a 50 490,00Kč na 30 tisíc km.
Renault Trafic Combi Van měří 1.97 metru na výšku, 1.96 metru na šířku a 5.08 metru na délku. Rozvor činí 3.1 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. 3200 litrů při sklopených sedačkách. U Toyoty jsou hodnoty následující: 1.89 metru na výšku, 1.92 metru na šířku a 4.96 metru na délku, rozvor činí 3.28m. Objem kufru je 507 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1600 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Renault má pohotovostní hmotnost 2.06 tuny, Toyota o 383kg méně, váží tedy 1.67 tuny.
Název | L1 Blue dCi 150 |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3500 RPM |
Točivý moment | 350 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 110 kW |
Maximální rychlost | 178 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 13.6 s |
Nejnižší výbava | Combi van |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1973mm |
Šířka | 1956mm |
Délka | 5080mm |
Rozvor | 3098 mm |
Objem kufru | 0 / 3200 l |
Hmotnost | 2055 / 3000 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.7 l/100km |
Ve městě | 5.8 l/100km |
Mimo město | 5.7 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 80 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | minibus |
Počet míst | 8 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 835 000 Kč |
Minimální výbava | Combi van |
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 161 - 186 km/h |
Spotřeba | 5.7 - 6.3 l |
Zrychlení | 10.6 - 16.5 s |
Výkon | 81 kW - 125 kW |
Cena | 815 000 Kč - 970 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 161 km/h |
Zrychlení | 16.5 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 815 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Zrychlení | 13.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 835 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 161 km/h |
Zrychlení | 16.5 s |
Výkon | 81 kW |
Točivý moment | 300 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 855 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Zrychlení | 13.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 5.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 875 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Zrychlení | 11.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 910 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 186 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 930 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 178 km/h |
Zrychlení | 11.6 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 350 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 950 000 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 186 km/h |
Zrychlení | 10.6 s |
Výkon | 125 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Combi van |
Cena | od 970 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii minibus za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Renault lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Trafic Combi Van oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Renault Trafic Combi Van s motorem L1 Blue dCi 150 na 10 603 Kč ročně, což je na poměry o 7 542 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 110kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.7l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 56 430 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Trafic Combi Van v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba