Cena od | 795 600 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 85 kW - 225 kW |
Maximální rychlost | 200 - 253 Km/h |
Spotřeba | 3.8 - 6.7 l/100km |
Akcelerace | 4.9 - 10.3 s |
Benzínový motor o objemu 2998ccm a výkonu 335 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor M235i xDrive (AT) BMW Řada 2 Gran Coupé o objemu 1998ccm generuje 302 koní a na stovku zrychlí za 4.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od Toyoty stát 2.63 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 78 750,00 Kč. Výše zmiňovaný BMW Řada 2 Gran Coupé je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.7l, což v praxi znamená náklady 2.35 Kč na 1km a 70 350,00Kč na 30 tisíc km.
Toyota GR Supra měří 1.29 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.38 metru na délku. Rozvor činí 2.47 metru. Do kufru se vejde 290 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U BMW jsou hodnoty následující: 1.42 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.53 metru na délku, rozvor činí 2.67m. Objem kufru je 430 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 1.57 tuny, BMW o 0kg méně, váží tedy 1.57 tuny.
Název | 3.0 Twin Scroll Turbo (340 k) |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6500 RPM |
Točivý moment | 500 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1600 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 250 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.3 s |
Nejnižší výbava | Executive |
Série | GR Supra (A90) |
Začátek výroby | 07/2019 |
Začátek výroby modelu | 07/2019 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1292mm |
Šířka | mm |
Délka | 4379mm |
Rozvor | 2470 mm |
Objem kufru | 290 / 0 l |
Hmotnost | 1570 / 1815 Kg |
Poloměr otáčení | 11 |
Světlá výška | 115 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 7.5 l/100km |
Ve městě | 99.9 l/100km |
Mimo město | 6.5 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 52 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 2 |
Počet dveří | 3 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 800 000 Kč |
Minimální výbava | Executive |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | RWD |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 250 - 250 km/h |
Spotřeba | 6.3 - 7.5 l |
Zrychlení | 4.3 - 5.2 s |
Výkon | 190 kW - 250 kW |
Cena | 1 250 000 Kč - 1 800 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.2 s |
Výkon | 190 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 6.3 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | 143 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Dynamic |
Cena | od 1 250 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.3 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Executive |
Cena | od 1 800 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.6 s |
Výkon | 250 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 7.2 l |
Velikost nádrže | 52 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Executive |
Cena | od 1 800 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu GR Supra oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota GR Supra s motorem 3.0 Twin Scroll Turbo na 3 471 Kč ročně, což je na poměry coupé o 14 674 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 250kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 78 750 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách GR Supra v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba