Cena od | 1 197 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 125 kW - 177 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 7.2 - 10.1 l/100km |
Akcelerace | - - - s |
Naftový motor o objemu 2755ccm a výkonu 201 koní přenáší sílu tohoto na všechna 4 kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 175km/h. Pro srovnání, naftový motor 2.0 EcoBlue Fordu Ranger Double Cab o objemu 1997ccm generuje 168 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto pickup od Toyoty stát 2.57 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 77 220,00 Kč. Výše zmiňovaný Ford Ranger Double Cab je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 7.2l, což v praxi znamená náklady 2.38 Kč na 1km a 71 280,00Kč na 30 tisíc km.
Toyota Hilux Double Cab měří 1.82 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 5.33 metru na délku. Rozvor činí 3.09 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Fordu jsou hodnoty následující: 1.8 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 5.28 metru na délku, rozvor činí 3.22m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 2.21 tuny, Ford o 72kg méně, váží tedy 2.13 tuny.
Název | 2.8 D-4D |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3000 RPM |
Točivý moment | 500 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1600 RPM |
Objem motoru | 2.8 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 150 kW |
Maximální rychlost | 175 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 10.1 s |
Nejnižší výbava | Active |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1815mm |
Šířka | 1855mm |
Délka | 5325mm |
Rozvor | 3085 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 2205 / 3210 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.8 l/100km |
Ve městě | 8.3 l/100km |
Mimo město | 6.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 80 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | pickup |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 4 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 291 070 Kč |
Minimální výbava | Active |
Palivo | diesel |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.4 - 2.8 l |
Max. rychlost | 170 - 175 km/h |
Spotřeba | 6.7 - 7.8 l |
Zrychlení | 10.1 - 13.2 s |
Výkon | 110 kW - 150 kW |
Cena | 1 103 520 Kč - 1 291 070 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.4 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 13.2 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3400 RPM |
Spotřeba | 6.7 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Live |
Cena | od 1 103 520 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.4 l |
Max. rychlost | 170 km/h |
Zrychlení | 12.8 s |
Výkon | 110 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3400 RPM |
Spotřeba | 7.1 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 1 242 670 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.8 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 10.7 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 3000 RPM |
Spotřeba | 7.3 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 1 242 670 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2.8 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 10.1 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 3000 RPM |
Spotřeba | 7.8 l |
Velikost nádrže | 80 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 1 291 070 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 4 234 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii pickup za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 776 Kč více než je průměr. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota Hilux Double Cab s motorem 2.8 D-4D na 12 020 Kč ročně, což je na poměry o 6 125 Kč více než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 150kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 77 220 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Hilux Double Cab v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba