Cena od | 1 288 900 Kč |
Paliva | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 147 kW - 206 kW |
Maximální rychlost | 228 - 250 Km/h |
Spotřeba | 5.2 - 7.5 l/100km |
Akcelerace | 5.4 - 5.4 s |
Naftový motor o objemu 1968ccm a výkonu 197 koní přenáší sílu tohoto kombíku na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.1 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 229km/h. Pro srovnání, naftový motor 2.0 TDI SCR Volkswagenu Passat Alltrack o objemu 1968ccm generuje 197 koní a na stovku zrychlí za (neznámo) sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 228km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách nafty bude v tomto combi od Volkswagenu stát 1.58 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 47 520,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen Passat Alltrack je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.2l, což v praxi znamená náklady 1.72 Kč na 1km a 51 480,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen Golf Alltrack měří 1.51 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.64 metru na délku. Rozvor činí 2.68 metru. Do kufru se vejde 611 litrů nákladu, resp. 1624 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.53 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.78 metru na délku, rozvor činí 2.79m. Objem kufru je 639 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1769 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.62 tuny, Volkswagen o 93kg více, váží tedy 1.71 tuny.
Název | 2.0 TDI SCR |
Palivo | diesel |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3500 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 147 kW |
Maximální rychlost | 229 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.1 s |
Nejnižší výbava | Alltrack |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1510mm |
Šířka | 1795mm |
Délka | 4639mm |
Rozvor | 2679 mm |
Objem kufru | 611 / 1624 l |
Hmotnost | 1616 / 2120 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.8 l/100km |
Ve městě | 6 l/100km |
Mimo město | 4.2 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 095 000 Kč |
Minimální výbava | Alltrack |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 229 km/h |
Zrychlení | 7.1 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.8 l |
Velikost nádrže | 55 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Alltrack |
Cena | od 1 095 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Golf Alltrack oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen Golf Alltrack s motorem 2.0 TDI SCR na 3 471 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 14 674 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Naftový s výkonem 147kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (33 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 47 520 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Golf Alltrack v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba
Autorizované servisy Volkswagen si za běžnou mechanickou práci na voze modelu Golf Alltrack účtují v průměru 932 Kč za hodinu práce. V této ceně sice není cena náhradních dílů a materiálu, nicméně dá vám celkem dobrou představu, kolik vás bude stát práce na běžné servisní prohlídce. V potaz je třeba brát také lokalitu servisu, ceny se napříč Českou republikou liší a ve větších městech bývají zpravidla vyšší.