Cena od | 4 253 600 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 460 kW - 460 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 11.3 - 11.3 l/100km |
Akcelerace | 3.2 - 3.2 s |
Benzínový motor o objemu 5204ccm a výkonu 630 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 3.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 334km/h. Pro srovnání, benzínový motor M8 BMW Řada 8 Coupé M o objemu 4395ccm generuje 617 koní a na stovku zrychlí za 3.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 11.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 3.99 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 119 700,00 Kč. Výše zmiňovaný BMW Řada 8 Coupé M je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 11.3l, což v praxi znamená náklady 3.96 Kč na 1km a 118 650,00Kč na 30 tisíc km.
Aston Martin DB11 měří 1.28 metru na výšku, 1.94 metru na šířku a 4.74 metru na délku. Rozvor činí 2.81 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U BMW jsou hodnoty následující: 1.36 metru na výšku, 1.91 metru na šířku a 4.87 metru na délku, rozvor činí 2.83m. Objem kufru je 420 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Aston Martin má pohotovostní hmotnost 1.88 tuny, BMW o 100kg více, váží tedy 1.98 tuny.
Název | AMR |
Palivo | benzín |
Počet válců | 12 |
Vstřikování | - |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6500 RPM |
Točivý moment | 700 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 5.2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 470 kW |
Maximální rychlost | 334 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 3.7 s |
Nejnižší výbava |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1279mm |
Šířka | 1940mm |
Délka | 4739mm |
Rozvor | 2805 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 1875 / 2060 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 11.4 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 78 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 265 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 3 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 5 683 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Objem | 4 - 5.2 l |
Max. rychlost | 300 - 334 km/h |
Spotřeba | 9.9 - 11.4 l |
Zrychlení | 3.7 - 4 s |
Výkon | 375 kW - 470 kW |
Cena | 4 784 000 Kč - 5 683 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 300 km/h |
Zrychlení | 4 s |
Výkon | 375 kW |
Točivý moment | 675 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 9.9 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 230 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 4 784 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 322 km/h |
Zrychlení | 3.9 s |
Výkon | 447 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 265 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 327 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 334 km/h |
Zrychlení | 3.7 s |
Výkon | 470 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 265 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 683 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Aston Martin lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu DB11 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Aston Martin DB11 s motorem AMR na 13 691 Kč ročně, což je na poměry coupé o 4 454 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 470kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (11.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 119 700 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách DB11 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba