Cena od | 5 174 000 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Výkon | 375 kW - 375 kW |
Maximální rychlost | 300 - 300 Km/h |
Spotřeba | 9.9 - 9.9 l/100km |
Akcelerace | 4.1 - 4.1 s |
Benzínový motor o objemu 3982ccm a výkonu 503 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 300km/h. Pro srovnání, benzínový motor V8 DB11 Volante o objemu 3982ccm generuje 503 koní a na stovku zrychlí za 4.1 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 300km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 9.9 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od stát 3.47 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 103 950,00 Kč.
Aston Martin DB11 měří 1.28 metru na výšku, 1.94 metru na šířku a 4.74 metru na délku. Rozvor činí 2.81 metru. Do kufru se vejde 0 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.28 metru na výšku, 1.94 metru na šířku a 4.74 metru na délku, rozvor činí 2.81m. Objem kufru je 0 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Aston Martin má pohotovostní hmotnost 1.76 tuny, Aston Martin o 110kg více, váží tedy 1.87 tuny.
Název | V8 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 8 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 675 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 4 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 375 kW |
Maximální rychlost | 300 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4 s |
Nejnižší výbava |
Série | DB11 Coupé |
Začátek výroby | 10/2016 |
Začátek výroby modelu | 10/2017 |
Třída vozidla | Nejvyšší třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1279mm |
Šířka | mm |
Délka | 4739mm |
Rozvor | 2805 mm |
Objem kufru | 0 / 0 l |
Hmotnost | 1760 / 2060 Kg |
Poloměr otáčení | 12.4 |
Světlá výška | 0 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 9.9 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 78 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 230 g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 3 |
Zatížení střechy | 0 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | zadní |
Kontrola trakce | Stabilizační systém DSC |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej |
Cena | 4 784 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | RWD |
Objem | 4 - 5.2 l |
Max. rychlost | 300 - 334 km/h |
Spotřeba | 9.9 - 11.4 l |
Zrychlení | 3.7 - 4 s |
Výkon | 375 kW - 470 kW |
Cena | 4 784 000 Kč - 5 683 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 4 l |
Max. rychlost | 300 km/h |
Zrychlení | 4 s |
Výkon | 375 kW |
Točivý moment | 675 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 9.9 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 230 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 4 784 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 322 km/h |
Zrychlení | 3.9 s |
Výkon | 447 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 265 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 327 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 5.2 l |
Max. rychlost | 334 km/h |
Zrychlení | 3.7 s |
Výkon | 470 kW |
Točivý moment | 700 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 11.4 l |
Velikost nádrže | 78 l |
CO2 | 265 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 5 683 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Aston Martin lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu DB11 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Aston Martin DB11 s motorem V8 na 7 945 Kč ročně, což je na poměry coupé o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 375kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (9.9l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 103 950 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách DB11 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba