| Cena od | 1 008 000 Kč |
| Paliva | elektřina |
| Převodovka | a |
| Pohon | RWD |
| Výkon | 125 kW - 210 kW |
| Maximální rychlost | 160 - 180 Km/h |
| Spotřeba | 15 - 16 l/100km |
| Akcelerace | 6 - 9 s |

Německá automobilka Audi nabízí celkem 63 modelů, namátkově třeba Q8, Q3, Q7, Q3 Sportback nebo RS Q3. Q4 e-tron patří s délkou 4.588 metru k těm menším, šířka je pak 2.108m, výška 1.632 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.6m na délku, 2.06m na šířku a 1.65m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy automobilů kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Mercedes-Benz EQB, Audi Q4 e-tron Sportback, Mercedes-Benz EQA, Volvo C40, BMW iX1, Volvo XC40 BEV, BMW iX3, Lexus UX, Volkswagen ID.5, Ford Mustang Mach-E, Subaru Solterra, Volkswagen ID.4, Volkswagen ID.4 GTX, KIA EV6, Toyota bZ4X, Skoda Enyaq iV RS, Volkswagen ID.5 GTX, Škoda Enyaq iV, Škoda Enyaq iV RS Coupé, Hyundai IONIQ 5 nebo KIA EV6 GT.
Q4 e-tron se vyrábí v třech různých motorizacích.
Dostupná je verze s automatickou převodovkou 40 e-tron ve spojení s výbavou e-tron.Vůz Audi Q4 e-tron lze sehnat jak ve variantě s pohonem zadních kol, tak i s pohonem všech kol. Ten se pojí s motorizacemi 45 e-tron a příplatek oproti nejlevnější dvoukolce je -70 tisíc Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 29592Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 312620 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu Audi Q4 e-tron pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing Audi Financial Services v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Nechte si spočítat nabídku operativního leasingu přesně podle vašich představ.
U SUVčka je často pro zákazníky důležitý i objem kufru. Audi Q4 e-tron disponuje objemem 520 litrů, resp. 1490 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: SEAT Tarraco (760 litrů), Volkswagen Touran (743 litrů), CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Renault Koleos (579 litrů) nebo Tesla Model 3 (561 litrů)
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | a |
| Poháněná náprava | RWD |
| Výkon | 125 kW - 250 kW |
| Maximální rychlost | 160 - 180 Km/h |
| Zrychlení na 100 Km/h | 5 - 9 s |
| Série | Q4 e-tron (FZ) (od 06/21) |
| Začátek výroby | 06/21 |
| Začátek výroby modelu | 07/24 |
| Třída vozidla | Střední třída (například Řada 3) |
| Interní označení výrobce | - |
| Výška | 1632mm |
| Šířka | 1865mm |
| Délka | 4588mm |
| Rozvor | 2764 mm |
| Objem kufru | 520 / - l |
| Hmotnost | 1990 - 2235/ 2500 - 2750 Kg |
| Poloměr otáčení | 10 |
| Světlá výška | - |
| Kombinovaná | 16 - 17l/100km |
| Ve městě | 11 - 13 l/100km |
| Mimo město | 12 - 13 l/100km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| CO2 | - g/km |
| typ | suv |
| Počet míst | 5 |
| Počet dveří | 5 |
| Zatížení střechy | 75 |
| Přední brzdy | Kotoučová |
| Zadní brzdy | Bubnová |
| Přední odpružení | Vinutá pružina |
| Zadní odpružení | Vinutá pružina |
| Adaptivní brzdová světla | - |
| Systém nouzového brzdění | - |
| Parkovací senzory | zadní |
| Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
| Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
| Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
| Cena | 1 140 000 Kč - 1 475 000 Kč |
| Minimální výbava |
| Brzděný | 1000 - 1200 kg |
| Nebrzděný | 750 - 750 kg |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | RWD |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 160 km/h |
| Zrychlení | 9 s |
| Výkon | 125 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 17 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 140 000 Kč |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | RWD |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 160 km/h |
| Zrychlení | 8 s |
| Výkon | 150 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 16 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 154 000 Kč |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | RWD |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 180 km/h |
| Zrychlení | 6 s |
| Výkon | 210 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 16 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 324 000 Kč |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | 4x4 |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 180 km/h |
| Zrychlení | 6 s |
| Výkon | 195 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 17 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 348 000 Kč |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | 4x4 |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 180 km/h |
| Zrychlení | 6 s |
| Výkon | 220 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 17 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 448 000 Kč |
| Palivo | elektřina |
| Převodovka | automat (1) |
| Pohon | 4x4 |
| Objem | l |
| Max. rychlost | 180 km/h |
| Zrychlení | 5 s |
| Výkon | 250 kW |
| Točivý moment | 0 Nm |
| Maximální otáčky | - RPM |
| Spotřeba | 16 l |
| Velikost nádrže | 0 l |
| CO2 | - g/km |
| Emisní norma | Elektromobil |
| Nejnižší výbava | |
| Cena | od 1 475 000 Kč |
Kolik doopravdy stojí Audi Q4 e-tron? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu