Cena od | 2 495 900 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 331 kW - 331 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 9.1 - 9.1 l/100km |
Akcelerace | 3.9 - 3.9 s |
Benzínový motor o objemu 2993ccm a výkonu 473 koní přenáší sílu tohoto coupé na zadní kola pomocí šestistupňové manuální převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 4.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor Audi RS5 Coupé o objemu 2894ccm generuje 444 koní a na stovku zrychlí za 3.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 10.0 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto coupe od BMW stát 3.5 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 105 000,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi RS5 Coupé je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 9.1l, což v praxi znamená náklady 3.19 Kč na 1km a 95 550,00Kč na 30 tisíc km.
BMW Řada 4 Coupé M měří 1.39 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.79 metru na délku. Rozvor činí 2.86 metru. Do kufru se vejde 440 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.37 metru na výšku, 1.87 metru na šířku a 4.72 metru na délku, rozvor činí 2.77m. Objem kufru je 410 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. BMW má pohotovostní hmotnost 1.78 tuny, Audi o 7kg více, váží tedy 1.78 tuny.
Název | M4 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6250 RPM |
Točivý moment | 550 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2650 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | RWD |
Výkon | 353 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 4.2 s |
Nejnižší výbava | M4 |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Mittelklasse (z.B. 3er-Reihe) |
Interní označení výrobce |
Výška | 1393mm |
Šířka | 1887mm |
Délka | 4794mm |
Rozvor | 2857 mm |
Objem kufru | 440 / 0 l |
Hmotnost | 1775 / 2155 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 10 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 59 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | coupe |
Počet míst | 4 |
Počet dveří | 2 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 2 401 100 Kč |
Minimální výbava | M4 |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4RWD |
Objem | 3 - 3 l |
Max. rychlost | 250 - 307 km/h |
Spotřeba | 9.8 - 10 l |
Zrychlení | 3.5 - 4.2 s |
Výkon | 353 kW - 405 kW |
Cena | 2 401 100 Kč - 4 685 200 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 4.2 s |
Výkon | 353 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 10 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | M4 |
Cena | od 2 401 100 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 3.9 s |
Výkon | 375 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 9.8 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | M4 |
Cena | od 2 507 700 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 3.5 s |
Výkon | 375 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 10 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | M4 |
Cena | od 2 627 300 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | RWD |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 307 km/h |
Zrychlení | 3.7 s |
Výkon | 405 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 6250 RPM |
Spotřeba | 9.9 l |
Velikost nádrže | 59 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | M4 |
Cena | od 4 685 200 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto coupé vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii coupe za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz BMW lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Řada 4 Coupé M oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz BMW Řada 4 Coupé M s motorem M4 na 18 481 Kč ročně, což je na poměry coupé o 336 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 353kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (10.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 105 000 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Řada 4 Coupé M v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba