Cena od | 754 980 Kč |
Paliva | hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 104 kW - 135 kW |
Maximální rychlost | 165 - 168 Km/h |
Spotřeba | 1 - 4.4 l/100km |
Akcelerace | 9.6 - 10.4 s |
motor o objemu 1498ccm a výkonu 106 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na přední kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 10.7 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 170km/h. Pro srovnání, motor 1.6 GDI PlugIn-Hybrid Niro o objemu 1580ccm generuje 181 koní a na stovku zrychlí za 9.6 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 168km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Hondy stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný KIA Niro je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 1.0l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Honda HR-V e:HEV měří 1.58 metru na výšku, 2.03 metru na šířku a 4.34 metru na délku. Rozvor činí 2.61 metru. Do kufru se vejde 335 litrů nákladu, resp. 1305 litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.55 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.42 metru na délku, rozvor činí 2.72m. Objem kufru je 348 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1342 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Honda má pohotovostní hmotnost 1.45 tuny, KIA o 142kg více, váží tedy 1.59 tuny.
Název | 1.5 i-MMD Hybrid |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 253 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4500 RPM |
Objem motoru | 1.5 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 79 kW |
Maximální rychlost | 170 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 10.7 s |
Nejnižší výbava | Elegance |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1582mm |
Šířka | 0mm |
Délka | 4340mm |
Rozvor | 2610 mm |
Objem kufru | 335 / 1305 l |
Hmotnost | 1452 / 1870 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.2 l/100km |
Ve městě | 3.1 l/100km |
Mimo město | 4.8 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 40 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | - kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 729 900 Kč |
Minimální výbava | Elegance |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Honda lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu HR-V e:HEV oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Honda HR-V e:HEV s motorem 1.5 i-MMD Hybrid na 17 111 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 034 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 79kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách HR-V e:HEV v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba