Cena od | 794 900 Kč |
Paliva | hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 90 kW - 112 kW |
Maximální rychlost | 170 - 180 Km/h |
Spotřeba | 3.8 - 4 l/100km |
Akcelerace | 8.2 - 11 s |
automobilka KIA nabízí celkem 17 modelů, namátkově třeba Sorento, Stonic, Niro, EV6 nebo Sportage. Niro patří s délkou 4.42 metru k těm menším, šířka je pak 1.825m, výška 1.545 m. Hodnoty průměrného SUVčka jsou pak 4.6m na délku, 2.06m na šířku a 1.65m na výšku. Jak už bylo naznačeno, karoserií se řadí do kategorie “SUV”, tedy aut kde jsou kombinované sportovní vlastnosti s užitkovými (tedy SUV, sportovně užitkové auto). Vyznačují se vyšší světlou výškou, často bývají vybaveny pohonem 4x4. Hodí se tak například i na tahání přívěsů. Porovnat parametry můžete s vlastnostmi dalších SUVček, jako jsou Toyota C-HR, Renault Arkana, Nissan Qashqai, KIA Sportage, Toyota Corolla Cross, Suzuki S-Cross, Hyundai Tucson nebo Lexus UX.
Niro se vyrábí v dvou různých motorizacích.
Dostupná je verze s šestistupňovou automatickou převodovkou 1.6 GDI HEV GPF 6DCT automat 141 k / 104 kW ve spojení s výbavou Comfort.Niro se momentálně vyrábí pouze ve variantě s pohonem předních kol, pokud požadujete pohon 4x4, je třeba se poohédnout jinde - v podobné cenové relaci třeba japonská automobilka Mazda nabízí 3 s motorem e-SKYACTIV X186 AWD za 767400 Kč.
Pokud by vás zajímalo financování úvěrem, při současných podmínkách byste za základní verzi platili 15272Kč měsíčně s dobou splácení 5 let a úrokem 7.9%, navýšení by tedy bylo přibližně 161340 Kč. Neméně zajímavou variantou financování vozu KIA Niro pak bude operativní leasing, a to zejména ve variantě full-service, kde s vozem nejsou spojené žádné další náklady na provoz kromě paliva. Operativní leasing v sobě zahrnuje i havarijní pojištění , silniční daň, povolený nájezd km (nejčastěji 10-30 tisíc ročně) a ve fullservice variantě také pneumatiky a servis.Podívejte se na vzorové nabídky operativního leasingu nebo si nechte spočítat kalkulaci na míru.
U SUVčka by pro vás mohl být důležitý i objem kufru. KIA Niro disponuje objemem 451 litrů, resp. 1445 litrů při sklopených zadních sedadlech. Za stejnou nebo nižší cenu toho nejvíce uvezete v těchto vozech: CITROËN GRAND C4 SPACETOURER (704 litrů), Mercedes-Benz Citan Tourer (520 litrů), Nissan Qashqai (504 litrů), Toyota Corolla Sedan (471 litrů) nebo Škoda Scala (467 litrů)
Vyzdvihnout je třeba dobrou manévrovatelnost modelu Niro - otočí se na 10,6 m, což je velmi dobrý údaj.
Palivo | hybridplug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 104 kW - 135 kW |
Maximální rychlost | 165 - 168 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 9.6 - 10.4 s |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce | - |
Výška | 1545mm |
Šířka | 1825mm |
Délka | 4420mm |
Rozvor | 2720 mm |
Objem kufru | 451 / 1445 l |
Hmotnost | 1474 - 1594/ 1940 - 2060 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1 - 4.4l/100km |
Ve městě | - - - l/100km |
Mimo město | - - - l/100km |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Adaptivní brzdová světla | - |
Systém nouzového brzdění | - |
Parkovací senzory | - |
Kontrola trakce | - |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | - |
Navigační systém | - |
Cena | 754 980 Kč - 1 049 980 Kč |
Minimální výbava | Comfort |
Brzděný | 1300 - 1300 kg |
Nebrzděný | 600 - 600 kg |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.6 l |
Max. rychlost | 165 km/h |
Zrychlení | 10.4 s |
Výkon | 104 kW |
Točivý moment | 265 Nm |
Maximální otáčky | 5700 RPM |
Spotřeba | 4.4 l |
Velikost nádrže | 42 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 754 980 Kč |
Kolik doopravdy stojí KIA Niro? Poptejte dealery přes Autohled a
buďte si jisti, že máte tu nejlepší cenu
Jak nová Kia obstála? Velmi dobře řekl bych. Niro se chová jako běžné auto. Za jeho volantem nemáte nutkání sledovat jestli jedete na baterie a šetříte, nebo jestli využíváte i spalovací motor a vaše peníze tak lítají výfukem ven. Chováte se naprosto standardně a ono to funguje. Nenucené ovládání, příjemný a prostorný interiér, rozumná spotřeba a dobré odhlučnění. Na městské dojíždění je to naprosto ideální společník. Je to takový ten typ auta, který vás vůbec ničím neotravuje, skvěle poslouží, je na něj spoleh a jako bonus ho určitě neuvidíte na každém rohu. Není to auto se kterým se půjdete projet v neděli ráno, ale všechno ostatní zvládne dobře. Cena atakuje 650 tisíc v této nejvyšší výbavě, což není úplně málo. Jestli se vám to vyplatí nebo ne, to už je jen na vás. Já dávám palec nahoru. Nikdy jsem neměl nutkání pořídit hybrid, Toyota Prius mě ničím neoslovuje. Ale tuhle Kiu bych si jako druhé auto do rodiny dokázal představit.autickar.cz
Závěr bude možná lehce melodramatický, ale podle mého zcela přesně vystihuje auto takové, jaké je, byť o autech vlstně není. Kdo četl Válku s mloky, pamatuje si na postavu průmyslníka pana Bondyho, který měl na cedulce u svého domu napsáno pouze Bondy, nic dalšího nepotřeboval. Kia Niro je na tom stejně, žádné další upřesňování není třeba. Jednak proto, že je v produkci značky výjimečná a také díky tomu, že je prostě povedená.autoweb.cz
Ekologie je v kurzu, takže kromě recyklovaných materiálů (například čalounění stropu kabiny je vyrobeno z recyklovaných tapet) jsou pod kapotou výhradně elektrifikované pohony – hybridní, plug-in hybridní nebo ryze elektrický.e-flotila.cz