Cena od | 1 409 650 Kč |
Paliva | diesel benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 120 kW - 243 kW |
Maximální rychlost | 206 - 240 Km/h |
Spotřeba | 1.9 - 7.1 l/100km |
Akcelerace | 5.1 - 8.9 s |
Benzínový motor o objemu 3696ccm a výkonu 315 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.8 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 233km/h. Pro srovnání, benzínový motor 300 4MATIC Mercedesu GLC kupé o objemu 1991ccm generuje 268 koní a na stovku zrychlí za 6.3 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 240km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 12.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto SUV od stát 4.24 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 127 050,00 Kč. Výše zmiňovaný Mercedes-Benz GLC kupé je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 7.1l, což v praxi znamená náklady 2.49 Kč na 1km a 74 550,00Kč na 30 tisíc km.
Infiniti QX70 měří 1.68 metru na výšku, 1.93 metru na šířku a 4.87 metru na délku. Rozvor činí 2.89 metru. Do kufru se vejde 410 litrů nákladu, resp. 1305 litrů při sklopených sedačkách. U Mercedesu jsou hodnoty následující: 1.6 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.73 metru na délku, rozvor činí 2.87m. Objem kufru je 500 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1400 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Infiniti má pohotovostní hmotnost 2.01 tuny, Mercedes-Benz o 187kg méně, váží tedy 1.83 tuny.
Název | 3.7 |
Palivo | benzín |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 7000 RPM |
Točivý moment | 360 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 5200 RPM |
Objem motoru | 3.7 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 235 kW |
Maximální rychlost | 233 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.8 s |
Nejnižší výbava |
Série | QX70 (S51) (10/13 - 08/18) |
Začátek výroby | 10/2013 |
Začátek výroby modelu | 09/2015 |
Třída vozidla | Vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1680mm |
Šířka | mm |
Délka | 4865mm |
Rozvor | 2885 mm |
Objem kufru | 410 / 1305 l |
Hmotnost | 2012 / 2520 Kg |
Poloměr otáčení | 11.2 |
Světlá výška | 193 |
Přechodový úhel | 18.7 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 12.1 l/100km |
Ve městě | 16.8 l/100km |
Mimo město | 9.4 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 90 l |
Emisní norma | Euro6b |
CO2 | 282 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 100 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Elektronisches Stabilitätsprogramm |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | přímé měření (senzor) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 1 399 000 Kč |
Minimální výbava |
Palivo | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3.7 - 5 l |
Max. rychlost | 233 - 240 km/h |
Spotřeba | 12.1 - 13.5 l |
Zrychlení | 5.8 - 6.8 s |
Výkon | 235 kW - 287 kW |
Cena | 1 399 000 Kč - 1 838 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3.7 l |
Max. rychlost | 233 km/h |
Zrychlení | 6.8 s |
Výkon | 235 kW |
Točivý moment | 360 Nm |
Maximální otáčky | 7000 RPM |
Spotřeba | 12.1 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 282 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 399 000 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 5 l |
Max. rychlost | 240 km/h |
Zrychlení | 5.8 s |
Výkon | 287 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 6500 RPM |
Spotřeba | 13.5 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | 316 g/km |
Emisní norma | Euro6b |
Nejnižší výbava | |
Cena | od 1 838 000 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Infiniti lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu QX70 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Infiniti QX70 s motorem 3.7 na 7 945 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 10 200 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 235kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (12.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 127 050 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách QX70 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba