Cena od | 1 067 576 Kč |
Paliva | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 120 kW - 227 kW |
Maximální rychlost | 199 - 242 Km/h |
Spotřeba | 2 - 8.1 l/100km |
Akcelerace | 6.4 - 10.1 s |
motor o objemu 1997ccm a výkonu 201 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí devítistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 8.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 211km/h. Pro srovnání, motor P200 Land Roveru Range Rover Evoque o objemu 1997ccm generuje 197 koní a na stovku zrychlí za 8.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 216km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Jaguaru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Land Rover Range Rover Evoque je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 7.7l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Jaguar E-Pace měří 1.65 metru na výšku, 1.98 metru na šířku a 4.4 metru na délku. Rozvor činí 2.68 metru. Do kufru se vejde 494 litrů nákladu, resp. 1170 litrů při sklopených sedačkách. U Land Roveru jsou hodnoty následující: 1.65 metru na výšku, 1.9 metru na šířku a 4.37 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 472 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1156 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jaguar má pohotovostní hmotnost 1.95 tuny, Land Rover o 107kg méně, váží tedy 1.85 tuny.
Název | D200 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3750 RPM |
Točivý moment | 430 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1750 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (9) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 150 kW |
Maximální rychlost | 211 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 8.4 s |
Nejnižší výbava | R‑DYNAMIC S |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1648mm |
Šířka | 1984mm |
Délka | 4395mm |
Rozvor | 2681 mm |
Objem kufru | 494 / 1170 l |
Hmotnost | 1952 / 2470 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.3 l/100km |
Ve městě | 6 l/100km |
Mimo město | 4.9 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 56 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2000 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 539 265 Kč |
Minimální výbava | R‑DYNAMIC S |
Palivo | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.5 - 2 l |
Max. rychlost | 200 - 229 km/h |
Spotřeba | 1.4 - 7.7 l |
Zrychlení | 6.5 - 9.8 s |
Výkon | 120 kW - 227 kW |
Cena | 1 462 602 Kč - 1 570 381 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 200 km/h |
Zrychlení | 9.8 s |
Výkon | 120 kW |
Točivý moment | 380 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 56 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R‑DYNAMIC S |
Cena | od 1 462 602 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 229 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 184 kW |
Točivý moment | 365 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 7.7 l |
Velikost nádrže | 67 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R‑DYNAMIC S |
Cena | od 1 497 757 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (9) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 211 km/h |
Zrychlení | 8.4 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 3750 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 56 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R‑DYNAMIC S |
Cena | od 1 539 265 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jaguar lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu E-Pace oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jaguar E-Pace s motorem D200 na 11 248 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 6 897 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 150kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách E-Pace v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba