Cena od | 2 147 632 Kč |
Paliva | benzín plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 250 kW - 404 kW |
Maximální rychlost | 245 - 295 Km/h |
Spotřeba | 2.5 - 11.6 l/100km |
Akcelerace | 3.8 - 6.2 s |
motor o objemu 1995ccm a výkonu 375 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 177km/h. Pro srovnání, motor Cayenne E-Hybrid Porsche Cayenne o objemu 2995ccm generuje 335 koní a na stovku zrychlí za 5.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 253km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 3.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Jeepu stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Porsche Cayenne je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 2.5l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Jeep Wrangler měří 1.83 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.88 metru na délku. Rozvor činí 3.01 metru. Do kufru se vejde 548 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Porsche jsou hodnoty následující: 1.7 metru na výšku, 1.98 metru na šířku a 4.92 metru na délku, rozvor činí 2.9m. Objem kufru je 648 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1610 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jeep má pohotovostní hmotnost 2.35 tuny, Porsche o 22kg více, váží tedy 2.37 tuny.
Název | 2.0 T-GDI Plug-in-Hybrid |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5250 RPM |
Točivý moment | 637 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 280 kW |
Maximální rychlost | 177 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.4 s |
Nejnižší výbava | Sahara |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1828mm |
Šířka | mm |
Délka | 4882mm |
Rozvor | 3008 mm |
Objem kufru | 548 / 0 l |
Hmotnost | 2348 / 2812 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 3.5 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 65 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1587 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 2 105 000 Kč |
Minimální výbava | Sahara |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jeep lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Wrangler oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jeep Wrangler s motorem 2.0 T-GDI na 6 578 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 11 567 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 280kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (3.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Wrangler v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba