Cena od | 1 451 900 Kč |
Paliva | benzín mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 120 kW - 210 kW |
Maximální rychlost | 213 - 240 Km/h |
Spotřeba | 1.8 - 7.4 l/100km |
Akcelerace | 5.3 - 9 s |
motor o objemu 2996ccm a výkonu 296 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.5 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 210km/h. Pro srovnání, motor 50 TDI quattro Audi Q5 Sportback o objemu 2967ccm generuje 282 koní a na stovku zrychlí za 5.7 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 240km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.4 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Land Roveru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Audi Q5 Sportback je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 6.7l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Land Rover Range Rover Velar měří 1.67 metru na výšku, 1.93 metru na šířku a 4.8 metru na délku. Rozvor činí 2.87 metru. Do kufru se vejde 552 litrů nákladu, resp. 1358 litrů při sklopených sedačkách. U Audi jsou hodnoty následující: 1.66 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.69 metru na délku, rozvor činí 2.82m. Objem kufru je 510 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1480 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Land Rover má pohotovostní hmotnost 2.07 tuny, Audi o 38kg méně, váží tedy 2.03 tuny.
Název | D300 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Common Rail |
Typ motoru | Bi-Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 4000 RPM |
Točivý moment | 650 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1500 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 221 kW |
Maximální rychlost | 210 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6.5 s |
Nejnižší výbava | R-DYNAMIC SE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1665mm |
Šířka | 1933mm |
Délka | 4797mm |
Rozvor | 2874 mm |
Objem kufru | 552 / 1358 l |
Hmotnost | 2068 / 2710 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.4 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 66 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 193 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 2 233 462 Kč |
Minimální výbava | R-DYNAMIC SE |
Palivo | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 3 l |
Max. rychlost | 210 - 240 km/h |
Spotřeba | 2.3 - 9.8 l |
Zrychlení | 5.4 - 8.2 s |
Výkon | 150 kW - 294 kW |
Cena | 1 637 537 Kč - 2 294 080 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 217 km/h |
Zrychlení | 7.5 s |
Výkon | 184 kW |
Točivý moment | 365 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 9.4 l |
Velikost nádrže | 82 l |
CO2 | 211 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | VELAR |
Cena | od 1 637 537 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 8.2 s |
Výkon | 150 kW |
Točivý moment | 430 Nm |
Maximální otáčky | 4250 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 60 l |
CO2 | 165 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | VELAR |
Cena | od 1 684 900 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 6.5 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 7.4 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | 193 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R-DYNAMIC SE |
Cena | od 2 233 462 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 210 km/h |
Zrychlení | 5.5 s |
Výkon | 294 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 9.8 l |
Velikost nádrže | 82 l |
CO2 | 221 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | R-DYNAMIC SE |
Cena | od 2 294 080 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Land Rover lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Range Rover Velar oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Land Rover Range Rover Velar s motorem D300 na 16 398 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 747 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 221kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.4l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Range Rover Velar v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba