Cena od | 1 323 900 Kč |
Paliva | benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 235 kW - 235 kW |
Maximální rychlost | 250 - 250 Km/h |
Spotřeba | 7.2 - 7.2 l/100km |
Akcelerace | 4.9 - 4.9 s |
Benzínový motor o objemu 1984ccm a výkonu 276 koní přenáší sílu tohoto kombíku na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 5.4 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 250km/h. Pro srovnání, benzínový motor Golf Variant R Volkswagenu Golf Variant R o objemu 1984ccm generuje 315 koní a na stovku zrychlí za 4.9 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 250km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 7.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto combi od Volkswagenu stát 2.63 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 78 750,00 Kč. Výše zmiňovaný Volkswagen Golf Variant R je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 7.2l, což v praxi znamená náklady 2.52 Kč na 1km a 75 600,00Kč na 30 tisíc km.
Volkswagen Passat Alltrack měří 1.53 metru na výšku, 1.85 metru na šířku a 4.78 metru na délku. Rozvor činí 2.79 metru. Do kufru se vejde 639 litrů nákladu, resp. 1769 litrů při sklopených sedačkách. U Volkswagenu jsou hodnoty následující: 1.47 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.64 metru na délku, rozvor činí 2.68m. Objem kufru je 611 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1624 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Volkswagen má pohotovostní hmotnost 1.71 tuny, Volkswagen o 79kg méně, váží tedy 1.63 tuny.
Název | 2.0 TSI BMT 4MOTION |
Palivo | benzín |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5600 RPM |
Točivý moment | 400 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 206 kW |
Maximální rychlost | 250 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 5.4 s |
Nejnižší výbava | Alltrack |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Mittelklasse (z.B. 3er-Reihe) |
Interní označení výrobce |
Výška | 1527mm |
Šířka | 1853mm |
Délka | 4780mm |
Rozvor | 2788 mm |
Objem kufru | 639 / 1769 l |
Hmotnost | 1709 / 2270 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 7.5 l/100km |
Ve městě | 9.4 l/100km |
Mimo město | 6.3 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 66 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 2200 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 362 900 Kč |
Minimální výbava | Alltrack |
Palivo | diesel benzín |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 228 - 250 km/h |
Spotřeba | 5.2 - 7.5 l |
Zrychlení | 5.4 - 5.4 s |
Výkon | 147 kW - 206 kW |
Cena | 1 288 900 Kč - 1 362 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 250 km/h |
Zrychlení | 5.4 s |
Výkon | 206 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 5600 RPM |
Spotřeba | 7.5 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Alltrack |
Cena | od 1 362 900 Kč |
Palivo | diesel |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 228 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 400 Nm |
Maximální otáčky | 3600 RPM |
Spotřeba | 5.2 l |
Velikost nádrže | 66 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Alltrack |
Cena | od 1 288 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Volkswagen lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Passat Alltrack oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Volkswagen Passat Alltrack s motorem 2.0 TSI OPF na 10 176 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 7 969 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 206kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (7.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 78 750 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Passat Alltrack v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba
Autorizované servisy Volkswagen si za běžnou mechanickou práci na voze modelu Passat Alltrack účtují v průměru 1000 Kč za hodinu práce. V této ceně sice není cena náhradních dílů a materiálu, nicméně dá vám celkem dobrou představu, kolik vás bude stát práce na běžné servisní prohlídce. V potaz je třeba brát také lokalitu servisu, ceny se napříč Českou republikou liší a ve větších městech bývají zpravidla vyšší.