Dobrý den, jdeme na to. Pohotovostní hmotnost vozu Hyundai Nexo 2018 (vůz+standardní výbava+náplně) se samozřejmě liší podle motorizace. Nejlehčí je Nexo s motorem Elektromotor - 1889 kg. Na druhé straně je pak elektrický Elektromotor, který je o 0 kg těžší (1889 kg). Dále vám napoví tabulka:
Hmotnost motorizací Hyundai Nexo:
Podobně těžké vozy SUV (střední třída) - pohotovostní hmotnost:
- Mitsubishi Outlander: o 404 kg lehčí (1.5t, motor 2.0 MIVEC (110 kW / 150 k), detail vozu)
- Peugeot 5008: o 385 kg lehčí (1.5t, motor 1.2 PureTech 130 S&S MAN6, detail vozu)
- Toyota RAV4: o 359 kg lehčí (1.5t, motor 2.0 Valvematic (173 k) 6st. man, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLB: o 334 kg lehčí (1.6t, motor 200, detail vozu)
- SEAT Tarraco: o 290 kg lehčí (1.6t, motor 1.5 TSI 110kW, detail vozu)
- Honda CR-V e:HEV: o 275 kg lehčí (1.6t, motor 2.0 i-MMD Hybrid, detail vozu)
- Škoda Kodiaq: o 167 kg lehčí (1.7t, motor 2.0 TSI 140 kW DSG 4x4, detail vozu)
- Alfa Romeo Stelvio: o 154 kg lehčí (1.7t, motor 2.0 GME 147kW 4x4, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLB AMG: o 134 kg lehčí (1.8t, motor 35 4MATIC, detail vozu)
- Renault Koleos: o 119 kg lehčí (1.8t, motor Blue dCi 190 4x4 X-Tronic, detail vozu)
- Škoda Kodiaq RS: o 95 kg lehčí (1.8t, motor 2.0 TSI 180 kW DSG 4x4, detail vozu)
- Hyundai Santa Fe: o 89 kg lehčí (1.8t, motor 2.2 CRDi 148kW, detail vozu)
- Nissan X-Trail: o 89 kg lehčí (1.8t, motor e-Power 150kW, detail vozu)
- Lexus NX: o 84 kg lehčí (1.8t, motor 350h, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLC kupé: o 69 kg lehčí (1.8t, motor 200 4MATIC, detail vozu)
- Land Rover Discovery Sport: o 45 kg lehčí (1.8t, motor D165 FWD, detail vozu)
- KIA EV6: o 14 kg lehčí (1.9t, motor Standardní dojezd 58 kWh 125kW, detail vozu)
- Kia Sorento: o 8 kg lehčí (1.9t, motor 1.6 T-GDi HEV GPF 4x4 6AT automat 230 k / 169 kW, detail vozu)
- Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio: o 16 kg těžší (1.9t, motor 2.9T V6, detail vozu)
- Tesla Model Y: o 20 kg těžší (1.9t, motor Model Y, detail vozu)
- Porsche Macan: o 31 kg těžší (1.9t, motor Macan, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLC: o 36 kg těžší (1.9t, motor 200 4MATIC, detail vozu)
- Mitsubishi Outlander PHEV: o 82 kg těžší (2t, motor 2.4 MIVEC 99 kW/135 k, detail vozu)
- Land Rover Range Rover Velar: o 114 kg těžší (2t, motor D200, detail vozu)
- Suzuki Across: o 126 kg těžší (2t, motor 2.5 Plug-in-Hybrid, detail vozu)
- Mercedes-Benz GLC kupé AMG: o 131 kg těžší (2t, motor AMG 63 4MATIC+, detail vozu)
- Audi SQ5 Sportback: o 196 kg těžší (2.1t, motor TDI quattro, detail vozu)
- Audi SQ5: o 196 kg těžší (2.1t, motor TDI quattro, detail vozu)
- Škoda Enyaq iV: o 228 kg těžší (2.1t, motor 80 82kWh, detail vozu)
- Volkswagen ID.4: o 235 kg těžší (2.1t, motor Pro Performance (77 kWh), detail vozu)
- Jaguar I-Pace: o 319 kg těžší (2.2t, motor EV400, detail vozu)
- Volkswagen ID.4 GTX: o 335 kg těžší (2.2t, motor GTX 220 kW (77 kWh) 4MOT, detail vozu)
- Škoda Enyaq iV RS Coupé: o 366 kg těžší (2.3t, motor RS iV 4x4, detail vozu)
- Skoda Enyaq iV RS: o 369 kg těžší (2.3t, motor RS iV 4x4, detail vozu)
- KIA EV6 GT: o 371 kg těžší (2.3t, motor Synchronní AC elektromotor 585 k / 430 kW, detail vozu)
- Jeep Wrangler: o 459 kg těžší (2.3t, motor 2.0 T-GDI Plug-in-Hybrid, detail vozu)
- Mercedes-Benz EQC: o 606 kg těžší (2.5t, motor 400 4MATIC, detail vozu)
TIP: Váhu dvou libovolných vozů srovnáte v našem srovnávači.