Cena od | 869 900 Kč |
Paliva | hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 144 kW - 144 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 5.1 - 5.1 l/100km |
Akcelerace | 7.6 - 7.7 s |
motor o objemu 1993ccm a výkonu 181 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 9.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, motor 2.0 Hybrid Toyoty Corolla Cross o objemu 1987ccm generuje 193 koní a na stovku zrychlí za 7.7 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.5 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Hondy stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Toyota Corolla Cross je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.1l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Honda CR-V e:HEV měří 1.69 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.6 metru na délku. Rozvor činí 2.66 metru. Do kufru se vejde 497 litrů nákladu, resp. 1694 litrů při sklopených sedačkách. U Toyoty jsou hodnoty následující: 1.62 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.46 metru na délku, rozvor činí 2.64m. Objem kufru je 390 litrů. Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Honda má pohotovostní hmotnost 1.67 tuny, Toyota o 232kg méně, váží tedy 1.44 tuny.
Název | 2.0 i-MMD Hybrid AWD |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Atmosférický |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6200 RPM |
Točivý moment | 315 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4000 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 135 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 9.2 s |
Nejnižší výbava | Elegance |
Série | CR-V (V) |
Začátek výroby | 10/2018 |
Začátek výroby modelu | 08/2019 |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1689mm |
Šířka | 1855mm |
Délka | 4600mm |
Rozvor | 2662 mm |
Objem kufru | 497 / 1694 l |
Hmotnost | 1672 / 2275 Kg |
Poloměr otáčení | 11.4 |
Světlá výška | 200 |
Přechodový úhel | 0 |
Stoupavost | 0 |
Hloubka brodění | 0 |
Kombinovaná | 5.5 l/100km |
Ve městě | 5.1 l/100km |
Mimo město | 5.7 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 57 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 126 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | 75 |
Přední brzdy | Kotoučová |
Zadní brzdy | Kotoučová |
Přední odpružení | Vinutá pružina |
Zadní odpružení | Vinutá pružina |
Nebrzděný | 600 kg |
Brzděný | 750 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | vo.+hi. mit Rückfahrkamera |
Kontrola trakce | Asistent pro stabilizaci vozidla (Honda) |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | nepřímé měření (ABS) |
Navigační systém | Barevný displej (dotyková obrazovka) |
Cena | 999 900 Kč |
Minimální výbava | Elegance |
Palivo | hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 180 - 180 km/h |
Spotřeba | 5.3 - 5.5 l |
Zrychlení | 8.8 - 9.2 s |
Výkon | 135 kW - 135 kW |
Cena | 869 900 Kč - 999 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 8.8 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 315 Nm |
Maximální otáčky | 6200 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 57 l |
CO2 | 120 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 869 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 9.2 s |
Výkon | 135 kW |
Točivý moment | 315 Nm |
Maximální otáčky | 6200 RPM |
Spotřeba | 5.5 l |
Velikost nádrže | 57 l |
CO2 | 126 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Elegance |
Cena | od 999 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Honda lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu CR-V e:HEV oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Honda CR-V e:HEV s motorem 2.0 i-MMD Hybrid na 16 283 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 862 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 135kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.5l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách CR-V e:HEV v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba