Cena od | 1 413 000 Kč |
Paliva | plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 155 kW - 192 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 1.8 - 1.8 l/100km |
Akcelerace | 7.3 - 8.5 s |
motor o objemu 1332ccm a výkonu 236 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí šestistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 200km/h. Pro srovnání, motor T4 Volva XC40 Recharge o objemu 1477ccm generuje 208 koní a na stovku zrychlí za 8.5 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Jeep Compass 4xe Trailhawk měří 1.66 metru na výšku, 1.82 metru na šířku a 4.4 metru na délku. Rozvor činí 2.64 metru. Do kufru se vejde 420 litrů nákladu, resp. 1230 litrů při sklopených sedačkách. U Volva jsou hodnoty následující: 1.65 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.43 metru na délku, rozvor činí 2.7m. Objem kufru je 405 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1281 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Jeep má pohotovostní hmotnost 1.94 tuny, Volvo o 123kg méně, váží tedy 1.81 tuny.
Název | 1.3 T4 PHEV 176kW |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5750 RPM |
Točivý moment | 270 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 1850 RPM |
Objem motoru | 1.3 l |
Převodovka | a (6) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 176 kW |
Maximální rychlost | 200 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.3 s |
Nejnižší výbava | Trailhawk |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1664mm |
Šířka | 1819mm |
Délka | 4398mm |
Rozvor | 2636 mm |
Objem kufru | 420 / 1230 l |
Hmotnost | 1935 / 2400 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | - l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 36.5 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 600 kg |
Brzděný | 1325 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 320 200 Kč |
Minimální výbava | Trailhawk |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 647 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Jeep lze tedy o 811 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Compass 4xe Trailhawk oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Jeep Compass 4xe Trailhawk s motorem 1.3 T4 PHEV na 6 578 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 11 567 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 176kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (0.0l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Compass 4xe Trailhawk v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba