Cena od | 459 980 Kč |
Paliva | benzín mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 74 kW - 118 kW |
Maximální rychlost | 183 - 210 Km/h |
Spotřeba | 1.3 - 5.3 l/100km |
Akcelerace | 8.6 - 12 s |
Benzínový motor o objemu 999ccm a výkonu 94 koní přenáší sílu tohoto kombíku na přední kola pomocí sedmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 11.2 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 188km/h. Pro srovnání, benzínový motor 1.0 T-GDI Ceed SW o objemu 998ccm generuje 99 koní a na stovku zrychlí za 12.0 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 183km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 4.9 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách benzínu bude v tomto combi od Škody stát 1.72 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 51 450,00 Kč. Výše zmiňovaný KIA Ceed SW je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.1l, což v praxi znamená náklady 1.79 Kč na 1km a 53 550,00Kč na 30 tisíc km.
Škoda Fabia Combi Tour měří 1.47 metru na výšku, 1.73 metru na šířku a 4.26 metru na délku. Rozvor činí 2.47 metru. Do kufru se vejde 530 litrů nákladu, resp. 1395 litrů při sklopených sedačkách. U jsou hodnoty následující: 1.47 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.6 metru na délku, rozvor činí 2.65m. Objem kufru je 625 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1694 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Škoda má pohotovostní hmotnost 1.23 tuny, KIA o 109kg více, váží tedy 1.34 tuny.
Název | 1.0 TSI 70 kW AT |
Palivo | benzín |
Počet válců | 3 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 3500 RPM |
Točivý moment | 160 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | - RPM |
Objem motoru | 1 l |
Převodovka | a (7) |
Poháněná náprava | FWD |
Výkon | 70 kW |
Maximální rychlost | 188 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 11.2 s |
Nejnižší výbava | Active |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Malé vozy |
Interní označení výrobce |
Výška | 1467mm |
Šířka | 0mm |
Délka | 4262mm |
Rozvor | 2470 mm |
Objem kufru | 530 / 1395 l |
Hmotnost | 1226 / 1635 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 4.9 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | 4.2 l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 45 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 113 g/km |
typ | combi |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 590 kg |
Brzděný | - kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 399 900 Kč |
Minimální výbava | Active |
Palivo | benzín |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Objem | 1 - 1 l |
Max. rychlost | 185 - 188 km/h |
Spotřeba | 4.6 - 4.9 l |
Zrychlení | 10.8 - 11.2 s |
Výkon | 70 kW - 70 kW |
Cena | 359 900 Kč - 399 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | manuál (5) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 185 km/h |
Zrychlení | 10.8 s |
Výkon | 70 kW |
Točivý moment | 160 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.6 l |
Velikost nádrže | 45 l |
CO2 | 105 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 359 900 Kč |
Palivo | benzín |
Převodovka | automat (7) |
Pohon | FWD |
Objem | 1 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Zrychlení | 11.2 s |
Výkon | 70 kW |
Točivý moment | 160 Nm |
Maximální otáčky | 3500 RPM |
Spotřeba | 4.9 l |
Velikost nádrže | 45 l |
CO2 | 113 g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Active |
Cena | od 399 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto kombíku vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 2 059 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii combi za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Škoda lze tedy o 1399 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Fabia Combi Tour oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Škoda Fabia Combi Tour s motorem 1.0 TSI AT na 6 903 Kč ročně, což je na poměry kombíků o 11 242 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. Benzínový s výkonem 70kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (4.9l/100km) při současných průměrných cenách paliv (35 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 51 450 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Fabia Combi Tour v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba