Cena od | 1 257 590 Kč |
Paliva | diesel plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 147 kW - 241 kW |
Maximální rychlost | 200 - 219 Km/h |
Spotřeba | 1.5 - 5.3 l/100km |
Akcelerace | 5.8 - 8.4 s |
motor o objemu 2487ccm a výkonu 182 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, motor e-Skyactiv PHEV Mazdy CX-60 o objemu 2488ccm generuje 323 koní a na stovku zrychlí za 5.8 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 200km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 1.2 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Suzuki stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Mazda CX-60 je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 1.5l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Suzuki Across měří 1.69 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.64 metru na délku. Rozvor činí 2.69 metru. Do kufru se vejde 490 litrů nákladu, resp. 1604 litrů při sklopených sedačkách. U Mazdy jsou hodnoty následující: 1.68 metru na výšku, 1.89 metru na šířku a 4.75 metru na délku, rozvor činí 2.87m. Objem kufru je 570 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1726 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Suzuki má pohotovostní hmotnost 2.02 tuny, Mazda o 40kg více, váží tedy 2.06 tuny.
Název | 2.5 Plug-in-Hybrid |
Palivo | plug-in-hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | 227 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 3200 RPM |
Objem motoru | 2.5 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 136 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6 s |
Nejnižší výbava | ELEGANCE |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1690mm |
Šířka | 1855mm |
Délka | 4635mm |
Rozvor | 2690 mm |
Objem kufru | 490 / 1604 l |
Hmotnost | 2015 / 2510 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 1.2 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 55 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | 26 g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 1500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 559 900 Kč |
Minimální výbava | ELEGANCE |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Suzuki lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Across oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Suzuki Across s motorem 2.5 Plug-in-Hybrid na 9 381 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 8 764 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 136kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (1.2l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Across v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba