Cena od | 534 900 Kč |
Paliva | benzín hybrid |
Převodovka | a, m |
Pohon | FWD |
Výkon | 84 kW - 105 kW |
Maximální rychlost | 166 - 180 Km/h |
Spotřeba | 5 - 5.2 l/100km |
Akcelerace | 10.1 - 11.8 s |
Kombinovaná spotřeba okolo 5.8 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Suzuki stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Nissan Juke je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.0l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Suzuki S-Cross měří 1.58 metru na výšku, 1.79 metru na šířku a 4.3 metru na délku. Rozvor činí 2.6 metru. Do kufru se vejde 430 litrů nákladu, resp. 1230 litrů při sklopených sedačkách. U Nissanu jsou hodnoty následující: 1.6 metru na výšku, 1.8 metru na šířku a 4.21 metru na délku, rozvor činí 2.64m. Objem kufru je 354 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1237 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Suzuki má pohotovostní hmotnost 1.36 tuny, Nissan o 2kg více, váží tedy 1.36 tuny.
Název | 1.4 Boosterjet Hybrid 4x4 |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 235 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 1.4 l |
Převodovka | m (6) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 95 kW |
Maximální rychlost | 195 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | - s |
Nejnižší výbava | PREMIUM |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1580mm |
Šířka | 1785mm |
Délka | 4300mm |
Rozvor | 2600 mm |
Objem kufru | 430 / 1230 l |
Hmotnost | 1360 / 1755 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.8 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 47 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 600 kg |
Brzděný | 1500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 620 900 Kč |
Minimální výbava | PREMIUM |
Palivo | hybrid |
Převodovka | m |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 1.4 - 1.4 l |
Max. rychlost | 195 - 195 km/h |
Spotřeba | 5.3 - 5.8 l |
Zrychlení | 9.5 - 9.5 s |
Výkon | 95 kW - 95 kW |
Cena | 555 900 Kč - 620 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | FWD |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 195 km/h |
Zrychlení | 9.5 s |
Výkon | 95 kW |
Točivý moment | 235 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.3 l |
Velikost nádrže | 47 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | COMFORT |
Cena | od 555 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | manuál (6) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 1.4 l |
Max. rychlost | 195 km/h |
Zrychlení | 0 s |
Výkon | 95 kW |
Točivý moment | 235 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 5.8 l |
Velikost nádrže | 47 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | PREMIUM |
Cena | od 620 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Suzuki lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu S-Cross oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Suzuki S-Cross s motorem 1.4 BoosterJet HYBRID na 15 792 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 2 353 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 95kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.8l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách S-Cross v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
S-Cross může přijet jak s 16ti palcovými disky, tak i 17ti palcovými, cenový rozdíl sady letních pneumatik prémiové značky v obou rozměrech je 1 872 Kč. Zatímco tedy v menším rozměru pneumatik 215/60 R16 zaplatíte za sadu Michelin Primacy HP 9 496 Kč, u větších 215/55 R17 za model Goodyear Efficientgrip to je 11 368 Kč.* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
Pro konkrétní porovnání v rámci modelu S-Cross: zimní sada prémiových pneumatik Dunlop SP WINTER SPORT 3D s 16ti palcovými disky (215/60 R16) vás vyjde na 10 932 Kč, s 17ti palcovými (215/55 R17 - Michelin Primacy HP) pak na 13 936 Kč.
* průměrná hodinová sazba