Cena od | 1 637 537 Kč |
Paliva | mild-hybrid plug-in-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Výkon | 150 kW - 294 kW |
Maximální rychlost | 210 - 240 Km/h |
Spotřeba | 2.3 - 9.8 l/100km |
Akcelerace | 5.4 - 8.2 s |
motor o objemu 2995ccm a výkonu 394 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí osmistupňové automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 6.0 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 191km/h. Pro srovnání, motor D200 Land Roveru Range Rover Velar o objemu 1997ccm generuje 201 koní a na stovku zrychlí za 8.2 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 210km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 11.3 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Land Roveru stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Land Rover Range Rover Velar je na tom v tomto ohledu lépe. Kombinovanou spotřebu má 5.3l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Land Rover Defender 90 měří 1.97 metru na výšku, 2.01 metru na šířku a 4.32 metru na délku. Rozvor činí 2.59 metru. Do kufru se vejde 297 litrů nákladu, resp. 1263 litrů při sklopených sedačkách. U Land Roveru jsou hodnoty následující: 1.66 metru na výšku, 1.93 metru na šířku a 4.8 metru na délku, rozvor činí 2.87m. Objem kufru je 552 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1358 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Land Rover má pohotovostní hmotnost 2.25 tuny, Land Rover o 242kg méně, váží tedy 2 tuny.
Název | P400 |
Palivo | mild-hybrid |
Počet válců | 6 |
Vstřikování | Přímé vstřikování |
Typ motoru | Turbo |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 5500 RPM |
Točivý moment | 550 Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 2000 RPM |
Objem motoru | 3 l |
Převodovka | a (8) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 294 kW |
Maximální rychlost | 191 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 6 s |
Nejnižší výbava | DEFENDER S |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | vyšší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1974mm |
Šířka | 2008mm |
Délka | 4323mm |
Rozvor | 2587 mm |
Objem kufru | 297 / 1263 l |
Hmotnost | 2245 / 2970 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 11.3 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 90 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 3 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 750 kg |
Brzděný | 3500 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 1 971 064 Kč |
Minimální výbava | DEFENDER S |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 - 3 l |
Max. rychlost | 175 - 191 km/h |
Spotřeba | 8.6 - 11.3 l |
Zrychlení | 6 - 9.8 s |
Výkon | 147 kW - 294 kW |
Cena | 1 628 764 Kč - 1 971 064 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 175 km/h |
Zrychlení | 9.8 s |
Výkon | 147 kW |
Točivý moment | 500 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 8.6 l |
Velikost nádrže | 89 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | DEFENDER S |
Cena | od 1 628 764 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 188 km/h |
Zrychlení | 8 s |
Výkon | 183 kW |
Točivý moment | 570 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 8.6 l |
Velikost nádrže | 89 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | DEFENDER S |
Cena | od 1 765 952 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 191 km/h |
Zrychlení | 6.7 s |
Výkon | 221 kW |
Točivý moment | 650 Nm |
Maximální otáčky | 4000 RPM |
Spotřeba | 8.6 l |
Velikost nádrže | 89 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | DEFENDER S |
Cena | od 1 886 520 Kč |
Palivo | mild-hybrid |
Převodovka | automat (8) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 3 l |
Max. rychlost | 191 km/h |
Zrychlení | 6 s |
Výkon | 294 kW |
Točivý moment | 550 Nm |
Maximální otáčky | 5500 RPM |
Spotřeba | 11.3 l |
Velikost nádrže | 90 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | DEFENDER S |
Cena | od 1 971 064 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 3 447 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Land Rover lze tedy o 11 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Defender 90 oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Land Rover Defender 90 s motorem P400 na 16 398 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 1 747 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 294kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (11.3l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Defender 90 v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba