Cena od | 869 900 Kč |
Paliva | hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | FWD |
Výkon | 135 kW - 135 kW |
Maximální rychlost | 180 - 180 Km/h |
Spotřeba | 5.3 - 5.5 l/100km |
Akcelerace | 8.8 - 9.2 s |
motor o objemu 1987ccm a výkonu 193 koní přenáší sílu tohoto SUVčka na všechna 4 kola pomocí automatické převodovky. Díky tomu zrychlí z 0 na 100km/h za 7.6 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 180km/h. Pro srovnání, motor 2.0 i-MMD Hybrid Hondy CR-V e:HEV o objemu 1993ccm generuje 181 koní a na stovku zrychlí za 8.8 sekundy, maximálně pak dosáhne rychlosti 180km/h.
Kombinovaná spotřeba okolo 5.1 litrů na sto kilometrů znamená, že ujetí 1km vás při současných cenách bude v tomto SUV od Toyoty stát 0 Kč a při nájezdu 30 tisíc km ročně zaplatíte za palivo celkem 0,00 Kč. Výše zmiňovaný Honda CR-V e:HEV je na tom v tomto ohledu hůře. Kombinovanou spotřebu má 5.3l, což v praxi znamená náklady 0 Kč na 1km a 0,00Kč na 30 tisíc km.
Toyota Corolla Cross měří 1.62 metru na výšku, 1.83 metru na šířku a 4.46 metru na délku. Rozvor činí 2.64 metru. Do kufru se vejde 390 litrů nákladu, resp. stejně litrů při sklopených sedačkách. U Hondy jsou hodnoty následující: 1.68 metru na výšku, 1.86 metru na šířku a 4.6 metru na délku, rozvor činí 2.66m. Objem kufru je 497 litrů.Při sklopení zadních sedaček se dá dostat až na hodnotu 1694 litrů . Zajímavá je také hmotnost obou vozidel. Toyota má pohotovostní hmotnost 1.5 tuny, Honda o 114kg více, váží tedy 1.61 tuny.
Název | 2.0 Hybrid 144kW AWD |
Palivo | hybrid |
Počet válců | 4 |
Vstřikování | Nepřímé vstřikování |
Typ motoru | - |
Počet ventilů | 4 |
Maximální otáčky za minutu | 6000 RPM |
Točivý moment | - Nm |
Otáčky maximálního točivého momentu | 4400 RPM |
Objem motoru | 2 l |
Převodovka | a (1) |
Poháněná náprava | 4x4 |
Výkon | 144 kW |
Maximální rychlost | 180 Km/h |
Zrychlení na 100 Km/h | 7.6 s |
Nejnižší výbava | Comfort |
Série | - |
Začátek výroby | - |
Začátek výroby modelu | - |
Třída vozidla | Nižší střední třída |
Interní označení výrobce |
Výška | 1620mm |
Šířka | 1825mm |
Délka | 4460mm |
Rozvor | 2640 mm |
Objem kufru | 390 / 0 l |
Hmotnost | 1500 / 2720 Kg |
Poloměr otáčení | - |
Světlá výška | - |
Kombinovaná | 5.1 l/100km |
Ve městě | - l/100km |
Mimo město | - l/100km |
Reálná ~ | - l/100km |
Velikost nádrže | 43 l |
Emisní norma | Euro 6 |
CO2 | - g/km |
typ | suv |
Počet míst | 5 |
Počet dveří | 5 |
Zatížení střechy | - |
Přední brzdy | - |
Zadní brzdy | - |
Přední odpružení | - |
Zadní odpružení | - |
Nebrzděný | 450 kg |
Brzděný | 750 kg |
Adaptivní brzdová světla | |
Systém nouzového brzdění | |
Parkovací senzory | |
Kontrola trakce | |
Typ monitorování tlaku v pneumatikách | |
Navigační systém |
Cena | 919 900 Kč |
Minimální výbava | Comfort |
Palivo | hybrid |
Převodovka | a |
Pohon | 4x4FWD |
Objem | 2 - 2 l |
Max. rychlost | 180 - 180 km/h |
Spotřeba | 5.1 - 5.1 l |
Zrychlení | 7.6 - 7.7 s |
Výkon | 144 kW - 144 kW |
Cena | 869 900 Kč - 919 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | FWD |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 7.7 s |
Výkon | 144 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 869 900 Kč |
Palivo | hybrid |
Převodovka | automat (1) |
Pohon | 4x4 |
Objem | 2 l |
Max. rychlost | 180 km/h |
Zrychlení | 7.6 s |
Výkon | 144 kW |
Točivý moment | 0 Nm |
Maximální otáčky | 6000 RPM |
Spotřeba | 5.1 l |
Velikost nádrže | 43 l |
CO2 | - g/km |
Emisní norma | Euro 6 |
Nejnižší výbava | Comfort |
Cena | od 919 900 Kč |
Při pořízení nového vozu se hodí vědět, kolik vás bude stát jeho provoz. Níže tak naleznete nejběžnější náklady a jejich srovnání s konkurenčními vozy.
* průměrná cena za roční pojištění
Povinné ručení (též pojištění odpovědnosti z provozu vozidla) tohoto SUVčka vás vyjde v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) při srovnání nejlepších nabídek online na 1 951 Kč ročně, přitom průměrně v kategorii SUV za něj zaplatíte 3 458 Kč.
Pojistit tento vůz Toyota lze tedy o 1507 Kč levněji než je průměr, v tomto ohledu se tedy provoz modelu Corolla Cross oproti konkurenci vyplatí. K povinnému ručení je možné sjednat připojištění skel, případně rozšířenou asistenční službu.
* průměrná cena za roční pojištění
Havarijní pojištění sice ze zákona na rozdíl od povinného ručení mít nemusíte, nicméně pro nový vůz je téměř nutností. Havarijko
se liší limitem spoluúčasti při pojistné události a také doplňkovými službami.
Základní havarijní pojištění s 10% spoluúčastí v modelovém příkladu (muž 40 let, Středočeský kraj, 3 roky bez nehod) vás vyjde pro vůz Toyota Corolla Cross s motorem 2.0 Hybrid na 3 471 Kč ročně, což je na poměry SUVček o 14 674 Kč méně než je průměr.
* průměrná cena za rok provozu
S náklady na palivo je třeba počítat při provozu každého vozidla a vědět konkrétní částku je dobré i v případě, že se rozhodujete mezi benzínovým a naftovým motorem. s výkonem 144kW vás v nákladech podle spotřeby paliva udávané výrobcem (5.1l/100km) při současných průměrných cenách paliv (0 Kč za litr) a ročním nájezdem 30 tisíc km vyjde na 0 Kč.
* průměrná cena za jednu sadu
Na letních pneumatikách Corolla Cross v drtivé většině případů přijíždí z výroby, nákup nových vás tedy čeká až po přibližně 25 tisících kilometrech. I tak je vhodné je brát v potaz již při nákupu. Větší kola totiž vypadají velmi lákavě, nicméně je třeba počítat s vyššími náklady na pneumatiky.
* průměrná cena za jednu sadu
Na rozdíl od letních jsou zimní pneumatiky při nákupu nového vozu mnohem aktuálnější, k novému autu je totiž až na občasné akční nabídky nedostanete. S náklady na zimní pneu je to také složitější. Lze totiž přezouvat buď jen samotné pneumatiky, nebo si koupit celou sadu disků.
* průměrná hodinová sazba